|
MNODN: Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami..23.04.16, Kraków.
Wspieranie uczenia i wychowania uczniów z trudnymi zachowaniami (nadpobudliwość, ADHD, trudności emocjonalne)
EDUNEWS.PL: WYWIAD Z HAKEREM EDUKACJI
Haker (ang. hacker) to w powszechnej świadomości synonim przestępcy, cyberterrorysty, włamywacza komputerowego i twórcy wirusów oraz innego złośliwego oprogramowania. Jak bardzo różni się ten utarty wizerunek od etosu prawdziwego hakera? Kim jest osoba identyfikująca się z tym określeniem? Jaka jest różnica pomiędzy hakerem a crackrerem? Co łączy hakera i edukację? Odpowiedzi na te pytania szukam podczas rozmowy z hakerem Adamem Jurkiewiczem...
MNODN: Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń...22.04.16.
Uczeń rozkojarzony – trening uważności, pamięci oraz rozumienia poleceń dla dzieci i młodzieży
Cattedra di Lingua e Cultura Italiana dell’Università Pedagogica di Cracovia: Gli orizzonti...14-16.
Cattedra di Lingua e Cultura Italiana dell’Università Pedagogica di Cracovia:
il Convegno Internazionale intitolato
"Gli orizzonti dell’Italianistica: tradizione, attualità e sfide di ricerca".
EDUNEWS.PL: KLIMAT SZKOŁY
Edukacja formalna jest zamknięta w przestrzeni – szkolnym budynku i jego otoczeniu. Co ta przestrzeń opowiada ludziom, którzy przebywają w danym miejscu? Poddajmy analizie klimat wyczuwany w przestrzeni publicznej szkoły. Zobaczymy co nam się podoba, a nad czym warto popracować. Jak to zrobić? Na przykład podczas uważnego spaceru "sensorycznego" po szkole...
NaukaBezGranic: Famous British Writers, warsztat dla grup z nauczycielem, 27.04.16, Katowice.
The English language is unparalleled as a tool for expression. Some languages are more romantic, others more practical or logical, but few have produced such a vast and luminary canon of poets and novelists. This session seeks to delve into the lives of writers such as Byron, Dickens, Austen and, of course, Shakespeare to uncover some of the meaning and motivation behind their most celebrated works.
EDUNEWS.PL: ILUZJA ZMIAN
Szkoła masowa, obowiązkowa i zbiurokratyzowana nie jest w stanie odpowiedzieć na wyzwania dotyczące innowacyjnej dydaktyki charakteryzującej się indywidualizacją, osobistym tempem pracy ucznia, wyborem i przejęciem odpowiedzialności za własne uczenie się, ale też rozwijaniem kompetencji miękkich. To wszystko jest tylko iluzją. Nieliczne przypadki tych, którym się udało stworzyć interesujące środowisko edukacyjne, to właśnie efekt krytycznego spojrzenia na zasady, które uwarunkowały myślenie o szkole w jej dzisiejszym kształcie...
MNODN: Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów, 16.04.16, Kraków.
Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów.
|