|
Goethe-Institut: Warsztaty z muzyką CHEFKETa, 21.04.16, Opole.
Warsztaty dla nauczycieli „Muzyka na lekcjach niemieckiego“
Małopolskie Dni "Książka i Róża " w Edukatorze, 22-24.04.16, Kraków.
W najbliższy weekend (22-24.04.16) przypada kolejne święto czytelników XV już Małopolskie Dni „Książka i Róża”
EDUNEWS.PL: SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ
Rola dialogu w edukacji wczesnoszkolnej jest kluczowa dla całego procesu uczenia się. Język i porozumiewanie się są szczególnie istotne, gdy myślimy o wyzwaniach, które stoją przed nami w relacjach nauczyciel-uczeń. Język wspomaga myślenie. Pytania uruchamiają rozmowę, poprzez którą możemy kultywować naturalną i spontaniczną potrzebę dzieci do dzielenia się swoimi doświadczeniami – powiedziała prof. UW dr hab. Małgorzata Żytko w wykładzie inauguracyjnym INSPIR@CJI WCZESNOSZKOLNYCH 2016...
MNODN: Twórcze techniki rozwiązywania sytuacji wychowawczych z wykorzystaniem metod...23.04.16
Twórcze techniki rozwiązywania sytuacji wychowawczych z wykorzystaniem metod coachingowych dla nauczycieli przedszkoli
EDUNEWS.PL: KONTEKSTY ISTOTNE W PROJEKTOWANIU PRZESTRZENI SZKOLNEJ
Badania, rozwój placówki edukacyjnej, przegląd dobrych i złych praktyk oraz refleksja – to powinno znajdować się u podstaw każdego działania podejmowanego w obszarze edukacji. Także na poziomie lokalnym, gdy zapada decyzja o budowie nowej szkoły lub o głębokiej zmianie, która łączy kilka szkół w nowej placówce oświatowej. Projektowanie przestrzeni służących do uczenia się powinno być poprzedzone analizami, które obejmą co najmniej trzy obszary działania szkoły...
MNODN: Współczesny nastolatek – jak z nim pracować? 23.04.16, Kraków.
Cele szkolenia:
Zrozumienie współczesnej młodzieży poprzez bliższe poznanie jej potrzeb i zainteresowań
Pogłębienie wiedzy i umiejętności pracy nauczycieli ze współczesną młodzieżą (pokoleniem Y/Z)
EDUNEWS.PL: SZTUKA W PRZESTRZENI SZKOŁY
Przestrzeń szkolna, jej aranżacja pełni ważną rolę w realizacji wymagań podstawy programowej. Znajdujące się na szkolnych wystawach reprodukcje wybranych dzieł sztuki stają się dla uczniów rozpoznawalne, określane jako ważne, przynależne, jako nasze wspólne. Autorzy dzieł sztuki są dla uczniów patriotami, którzy poprzez swój talent przekazywali pokoleniom wartości piękna, prawdy i dobra. Poprzez analizę dzieł sztuki uczniowie odkrywają treści przekazywanych w sztuce informacji, które kształtowała historia. Uczniowie stają się świadomymi odbiorcami sztuki, podejmują działalność twórczą poznając podstawowe środki wyrazu plastycznego...
Teaching&Teacher Training: Warsztaty metodyczne dla lektorów uczących przedszkolaki i...23-24.04.16
Joanna Naporowska jest nauczycielem, metodykiem, trenerem. Uczyła dzieci oraz młodzież w Polsce, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii (na międzynarodowych obozach językowych we współpracy ze szkołami brytyjskimi). Ukończyła kurs trenerski dla nauczycieli języka angielskiego z ramienia Norwich Institute for Language Education. Autorka artykułów metodycznych pisząca dla ogólnopolskiego magazynu dla anglistów The Teacher.
|