|
Blog Infopraca.pl: Bądź przygotowany na test każdej z wymaganych umiejętności
Czeka Cię spotkanie rekrutacyjne? Przeczytaj dokładnie ogłoszenie i przygotuj się, że każda z umiejętności wymaganych w CV może zostać w trakcie rozmowy przetestowana.
EDUNEWS.PL: WRZEŚNIOWE LODOŁAMACZE WSPOMOGĄ INTEGRACJĘ UCZNIÓW
Rozpoczęliśmy nowy rok szkolny. Dla części uczniów, nie tylko rok szkolny będzie nowy. Nowe będą też szkoły, nowi będą nauczyciele i rówieśnicy. W związku z tym postanowiłam przygotować prezent – kilka efektywnych pomysłów, które wspomogą naszych podopiecznych w oswajaniu się z nieznanym środowiskiem
MNODN: Cena oceny. Jak zaprosić ucznia do wzięcia odpowiedzialności za proces uczenia się? 30.09.16
Rola celów na lekcji
Różne sposoby oceniania pracy ucznia
Kryteria prac, testów, zadań
Umiejętne formułowanie informacji zwrotnej dla ucznia
Informacja zwrotna od ucznia dla nauczyciela
Metody formułowania celów, kryteriów, komunikacja, odpowiedzialność, współpraca
British Council: Spotkanie z Szekspirem w trakcie obchodów EDJ 27 i 29.09.2016, Wrocław.
W czasie warsztatów uczestnicy będą bawić się językiem angielskim i odkryją, że twórczość Szekspira jest nie tylko nadal aktualna ale również… fajna!
Instytut Austriacki: Warsztaty Lustiges lernen dla dzieci i młodzieży w ramach EDJ ,27.09.16,Wrocław
Jak w latach ubiegłych, również i w tym roku Instytut Austriacki aktywnie uczestniczy w obchodach Europejskiego Dnia Języków! Z tej okazji 27 września organizowane są w Instytucie warsztaty „Lustiges lernen” dla dzieci i młodzieży.
Прогулка по Вроцлаву, czyli Wrocław z rosyjskiej perspektywy podczas EDJ 2016, 27.09.16, Wrocław.
Podczas spotkania „Прогулка по Вроцлаву” 28 września uczestnicy będą mieli okazję posłuchać o Wrocławiu po rosyjsku i spojrzeć na stolicę Dolnego Śląska z perspektywy Rosjan: powiemy, co najbardziej urzeka turystów z Rosji w tegorocznej Europejskiej Stolicy Kultury, co zaskakuje, co przyciąga najbardziej.
EDUNEWS.PL: GDY DZIECI PODEJMUJĄ DECYZJE
W szkołach publicznych mamy często problem z podmiotowym traktowaniem uczniów. Z drugiej strony zależy nam przecież na tym, aby uczeń wierzył w swoje siły i możliwości, żeby był aktywny, twórczy, aby doświadczał sprawstwa i odpowiedzialności za swoje postępowanie. Czy możemy wykorzystać pewne doświadczenia szkół demokratycznych, aby bardziej podmiotowo podchodzić do uczniów w szkołach publicznych?
EDJ: Baw się z nami językami! Warsztat dla dzieci i rodziców uczących się języków..25.09.16, W-wa
Baw się z nami językami! Warsztat dla dzieci i rodziców uczących się języków obcych – dzieci w wieku 6-8 lat
|