|
KONFERENCJE MM PUBLICATIONS: Teaching grammar creatively. A workshop for...04.03.17, Kraków.
Teaching grammar creatively. A workshop for open-minded teachers (60 min)
Czemu nauczyciele kochają lekcje gramatyki, a ich uczniowie nie? Czy tradycyjne metody uczenia i ćwiczenia gramatyki są naprawdę owocne? Czas zmienić swoje podejście. Warsztat ten ma na celu pokazanie, jak gramatyka może stać się wskazać kilka sposobów prezentowania i ćwiczenia nowych struktur na lekcji.
EDUNEWS.PL: O PEWNYM INSPIRUJĄCYM SPOTKANIU NAUCZYCIELI
Zastanawialiście się kiedyś, jak widzą Was uczniowie? Co o Was myślą? Jak Was postrzegają? Co w ich głowach na Wasz temat siedzi?
Księgarnia Francuska Edukator: Zakupy z serduszkiem, 14.02.17 przesyłka gratis.
W dniu 14 lutego, proponujemy zakupy z serduszkiem.
Walentynkowa przesyłka bez kosztów za wysyłkę,obejmuje cały nasz asortyment.
EDUNEWS.PL: POTĘGA ŚWIADOMEGO ŻYCIA
Początek roku staje się tradycyjnie okazją do podsumowania i bilansu tego wszystkiego, co stało się w naszym zawodowym i prywatnym życiu w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. To ważny moment, który może przynieść cenną informację, czy to, gdzie teraz jesteśmy, co robimy, z kim i dla kogo pracujemy jest właśnie tym, czego pragniemy, z czego jesteśmy dumni i co sprawia nam satysfakcję
KONFERENCJE MM PUBLICATIONS: Teaching grammar creatively. A workshop for...03.03.17, Kielce.
Teaching grammar creatively. A workshop for open-minded teachers (60 min)
Czemu nauczyciele kochają lekcje gramatyki, a ich uczniowie nie? Czy tradycyjne metody uczenia i ćwiczenia gramatyki są naprawdę owocne? Czas zmienić swoje podejście. Warsztat ten ma na celu pokazanie, jak gramatyka może stać się wskazać kilka sposobów prezentowania i ćwiczenia nowych struktur na lekcji.
EDUNEWS.PL: ILE CZASU POTRZEBA BY PRZYGOTOWAĆ WYKŁAD
Proste pytanie a odpowiedź będzie złożona. Bo wszystko zależy od tego jaki wykład - wartościowy i ciekawy czy byle jaki. I czy chodzi o kilka zdań okolicznościowych, 10 minut, 20 czy całą godzinę. Wbrew pozorom, im krócej trwa wystąpienie (wykład), tym trudniej się przygotować. Oczywiście wtedy, gdy chcemy by owo wystąpienie (wykład) miało sens i wywarło wrażenie pozytywne, by przekazało wartościową treść
Twoja Lekcja: Paca z wyzwaniami – warsztaty coachingowe dla lektorów, 04.03.17, Wrocław.
Żeby być dobrym i przebić się na rynku pracy, nie wystarczy dysponować doskonałą znajomością języka i chęcią dzielenia się swoją wiedzą, niezbędny jest solidny warsztat. Dobry lektor musi być nie tylko świetnym językowcem, ale też i psychologiem oraz marketingowcem. Niestety zajęcia w ramach bloków metodycznych na uniwersytetach przygotowują w większości do pracy z dziećmi i młodzieżą w placówkach publicznych, zupełnie pomijając specyfikę zajęć z osobami dorosłymi, klientami korporacyjnymi oraz charakterystykę kursów indywidualnych i dedykowanych, które stanowią obecnie trzon rynku nauczania języków obcych.
EDUNEWS.PL: DOBRA SZKOŁA NIE MOŻE FAŁSZOWAĆ
Zbudowanie szkoły jest proste, ale zorganizowanie jej w taki sposób, by rozwijała umiejętności na miarę XXI wieku to już prawdziwe wyzwanie. Gdy do dyspozycji mamy środowisko uczenia się zaprojektowane i wybudowane w ubiegłym stuleciu, zadanie staje się naprawdę trudne. Zrozumienie środowisk uczenia się zachodzi podobnie jak ocena zespołu jazzowego. Wystarczy przez kilka chwil wsłuchać się w rytm oraz melodię i już wiemy, czy zespół gra czysto i czy muzycy czerpią przyjemność z gry. W podobny sposób podchodzimy do narracji uczenia się. Dobra szkoła nie może fałszować. Musi trzymać się określonej linii melodycznej, pewnej konsekwencji, dzięki której różne aspekty środowiska uczenia się współgrają ze sobą i uzupełniają się
|