|
EDUNEWS.PL: OCENIANIE
Ocenianie w języku polskim jest nierozerwalnie związane z krytyką i stopniami szkolnymi – „oceniam, czyli pokazuję Ci, jak daleko jesteś od ideału”. Większość ludzi lepiej uczy się jednak nie będąc krytykowanym, ale będąc ocenianym. Wiemy to też po sobie. Wielu nawet nauczycieli oświadcza: „Zawsze bałem się klasówek, a na egzaminach miałem ból brzucha! Nigdy więcej żadnych egzaminów!”. „No tak… Ale przecież uczniowie bez stopni nie będą się uczyć!”. To jest zdanie, które wypełnia ten balon, jest ono nieprawdziwe
Fundacja In Corpore: Dysleksja a nauczanie języków obcych, 10-11.03.18, Katowice.
Kurs oferuje zarówno teoretyczne podstawy wiedzy o dysleksji (m.in. objawy dysleksji na lekcjach języków obcych, metodyka nauczania, ocenianie i prawa uczniów dyslektycznych), jak i umiejętności praktyczne. Szkolenie "Dysleksja a nauczanie języków obcych" to doskonałe rozwiązanie dla podwyższenia kwalifikacji zawodowych nauczycieli języków obcych, którzy na co dzień borykają się z problemem nauczania i oceniania uczniów z dysleksją.
LANG LTC: HOW TO BOOST SPEAKING SKILLS - FREE WEBINARS, 02.03.18.
During these webinars, we would like to:
* focus on the practical aspect of preparing students for each exam,
* discuss how to evaluate these components,
* review the format of the exams.
NaukaBezGranic: The Symbols of the United States, American Legends and Myths, 09.03.18, Kraków.
Hans Egelhoff is originally from the United States, having spent his childhood in a small town north of Milwaukee, Wisconsin. His university studies brought him to Cork, Ireland, where he studied history and English. After graduation, Hans spent the next eight years managing a coffee shop until he decided to pursue a career in education. Hans Egelhoff has been teaching English in Cracow for the last five years. He began his teaching career at University College Cork, Ireland, before moving to Poland in 2013. He believes in engaging his students as much as possible, so his lessons aim to encourage participation in a dynamic, communicative atmosphere. Besides teaching his students in Krakow at Profi-Lingua, Hans also enjoys exploring the many beautiful sights of Poland, particularly the Bieszczady mountains.
ETS Global: The case for a four-skill assessment of English-language proficiency-webinar, 8th Mar
ETS Global ma przyjemność zaprosić na bezpłatne webinaria przedstawiające testy ETS. Podczas 43 sesji on-line poruszonych zostanie 29 tematów. Omówione będą zagadnienia dotyczące między innymi: podejścia do nauczania i uczenia się języka angielskiego, którego celem jest uzyskanie satysfakcjonujących wyników, jak się przygotować do testu TOEIC® Listening & Reading, jak podejmować decyzje przy wykorzystaniu wyników testu TOEIC® i wiele innych. Zapraszamy!
EDUNEWS.PL: CHODZI RODZIC PO SZKOLE
Rodzice brakującym elementem systemu edukacji? To zbyt dalekie uproszczenie, ale czasami szkoły potrafią tak działać, jakby rodziców nie było. W przepisach prawa oświatowego są jednak obecni i mają całkiem spore uprawnienia. To prawda, często są elementem nieaktywnym lub nie dość aktywnym w szkole. Ale kluczowymi osobami, od których to zależy, są (oprócz nich samych) dyrektor szkoły i jego zastępcy...
NaukaBezGranic: Easter Culture Quiz; Weird Britain; Ireland, 09.03.18, Katowice.
Nick Clowes hails from the deep, dark midlands of England but now finds himself in deeper, darker Katowice. Having spent time teaching English in South Korea, Thailand, Spain and England, he now spends his time studying the Polish, their culture and customs (as well as occasionally teaching). Nick, having a passion for all things weird, wonderful and generally interesting is always looking to share his findings with eager students.
EDUNEWS.PL: O NAUCZYCIELU W CIENIU
Nauczyciel powinien być wspaniałym i inspirującym człowiekiem. Powinien otwierać dzieciom oczy na świat. Nie przeszkadzać im w doświadczaniu i czerpaniu z piękna swojego przedmiotu. Nauczyciel, to również wspaniały mówca, który potrafi pociągnąć za sobą tłumy. Jednak, jeżeli chcemy, żeby nasi uczniowie naprawdę zaczęli wykazywać się własną inicjatywą i poznali swoją wartość… zadaniem nauczyciela jest usunięcie się w cień
|