|
BRITISH COUNCIL: National Theatre Live: “Makbet”, 11.10.18, całą Polska
Przedstawienie zarejestrowano z udziałem publiczności, w jakości HD i DD Surround. Retransmisja w wersji oryginalnej w jakości High Definition. Spektakl z polskimi napisami.
Czas trwania: 210 minut
Expressis Verbis: How to teach Grammar creatively to adults / teens, 20.10.18, Katowice
Give your lessons a true boost!
Come to two very intensive teacher workshops in Katowice 20-21 October!
WORK SMARTER NOT HARDER! With Expressis Verbis it is possible.
EDUNEWS.PL - JAK CHWALIĆ I NAGRADZAĆ, ABY ZMOTYWOWAĆ UCZNIÓW DO NAUKI (artykuł)
Jednym z największych wyzwań stojących przed nauczycielem oraz niejednokrotnie rodzicem jest zmotywowanie uczniów do pracy na lekcjach i w domu. Intuicyjnie czujemy, że najlepszym sposobem jest chwalić i nagradzać. Sprawa wydaje się prosta, warto jednak przyjrzeć się pewnym pułapkom związanym z chwaleniem i nagradzaniem.
ODN LANG: IH Teacher Trainer Course, start 13.10.18, cała Polska.
Work as a Teacher Trainer anywhere in the world.
Learn from international experts in teacher training.
Have better job opportunities.
Get a global certificate.
Enjoy comfort and flexibility of working from the comfort of your home or favourite cafe.
Master your language fluency by learning in an international context.
BRITISH COUNCIL: Wykład Richarda Wilsona, 8.10.18, Poznań
Richard Wilson to znakomity i intrygujący brytyjski artysta. Twórca przyjedzie do Poznania, gdzie podczas uroczystej inauguracji roku akademickiego na Uniwersytecie Artystycznym wygłosi dwa wykłady. Richard Wilson, mistrz iluzji, jest obecnie jednym z najbardziej znaczących współczesnych artystów. Zajmuje się m.in. instalacją i rzeźbą, których specyfika ma wywołać u widza dezorientację. Był dwukrotnie nominowany do prestiżowej Turner Prize Award.
GOETHE INSTITUT: DYSKUSJA PANELOWA - JĘZYK I REWOLUCJA, 5.10.18, Warszawa
Czy język może wywołać rewolucję? Czy jesteśmy manipulowani przez język polityków i stosowany przez nich celowy framing? Rewolucje – śpiewająca, pomarańczowa, zielona – a może dzisiejsze rewolucje są tylko iluzją? Co na to naukowcy, blogerzy i youtuberzy?
EDUNEWS.PL - DZIECI I MŁODZIEŻ W SIECI (artykuł)
Dzieci w sieci najczęściej oglądają wideo, słuchają muzyki lub komunikują się ze znajomymi. Tylko co dziesiąty nastolatek może pochwalić się twórczym wykorzystaniem narzędzi online. 65% uczniów nigdy lub prawie nigdy nie rozmawiało z nauczycielem o aktywności w internecie. To wybrane wnioski z badania EUKidsOnline 2018 prowadzonego pod kierunkiem prof. Jacka Pyżalskiego (UAM) w partnerstwie z Fundacją Orange. W nowym roku szkolnym dzieci w blisko 975 szkołach będą uczyć się z Fundacją Orange mądrze i twórczo korzystać z technologii.
Macmillan: Shaping the young brains, 09.10.18, webinarium
Nauczanie małych uczniów jest zarówno wyzwaniem, jak i ekscytującą przygodą. Dzieci przychodzą do nas pełne entuzjazmu i ciekawości, bez uprzedzeń i wcześniejszych doświadczeń. Wykorzystując właściwie ten naturalny potencjał, nie tylko wprowadzamy dzieci w świat języka angielskiego, ale przede wszystkim, znacząco wpływamy na ich ogólny rozwój kognitywny
|