EDUNEWS.PL: RAPORT HORYZONTALNY DLA SYSTEMU OŚWIATY (3)
Czy w obecnych czasach można się uczyć - w szkole i w domu - nie korzystając z pomocy urządzeń technologicznych? Pewnie można, ale to nie ma większego sensu. Jeżeli cenimy swój czas, swoją wiedzę i umiejętności, relacje z innymi osobami, chcemy być odpowiedzialni za wybory i decyzje, musimy korzystać z nowoczesnych technologii - aby bardziej efektywnie się uczyć.
EDUNEWS.PL: ROZWAŻANIA O FILMOWYM ANALFABETYŹMIE
'Film był fajny, podobał się nam' - na tym stwierdzeniu dyskusja o filmie często się kończy. Nauczyciele po usłyszeniu takiej opinii mogą czuć się bezradni. Co zrobić, żeby uczniowie bardziej świadomie podchodzili do filmów? Przeczytajcie tekst o filmowym analfabetyzmie przygotowany na potrzeby projektu Filmoteki Szkolnej Centrum Edukacji Obywatelskiej
Nowość w LangMarket: Wielki przewodnik po gramatyce angielskiej - wyd. Enset
- 171 wyjaśnionych zagadnień w 18 działach
- wymowa ponad 2000 zwrotów i wyrazów nagrana w formacie mp3
- ponad 1200 haseł w dwujęzycznym indeksie
- dziesiątki odnośników do tematów pokrewnych
- setki przykładów omawianych zagadnień
EDUNEWS.PL: RAPORT HORYZONTALNY DLA SYSTEMU OŚWIATY (2)
Zaprezentowana w tegorocznym Raporcie Horyzontalnym dla systemu oświaty lista wyzwań stojących przed szkołami, jest wynikiem badań i analiz wielu ekspertów, którzy zastanawiali się nad czynnikami wpływającymi na funkcjonowanie szkoły, nauczanie, uczenie się i kreatywność w perspektywie najbliższych pięciu lat. Wskazano pięć istotnych problemów
NaukaBezGranic zaprasza: WARSAW SUMMER SCHOOL 2010 05-10.07
The whole course consists of 46 hours of works hops. It is possible to enrol for individual days....
IL PONTE zaprasza na film Jana Jakuba Kolskiego – Wenecja
Do kin wszedł już nowy film Jana Jakuba Kolskiego – Wenecja, nagrodzony przez jury na festiwalu w Gdyni za najlepsze zdjęcia...
EDUNEWS.PL: STOSUNEK SZKÓŁ WYŻSZYCH DO OTWARTEJ EDUKACJI
Przy okazji I edycji konkursu na Najbardziej Innowacyjną i Kreatywną Uczelnię w Polsce, zapytaliśmy uczelnie o stosunek do otwartej edukacji. Poprzez sondę chcieliśmy zorientować się, czy mają one świadomość istnienia otwartych zasobów edukacyjnych, oraz – co istotniejsze – jaki mają stosunek do powiększania takich zasobów w sieci
HOLOGRAM: Umiejętności coachingowe w motywowaniu studentów - warsztaty 01.07 - Kraków
Zapraszamy na praktyczny warsztat z zakresu coachingu dla nauczycieli pragnących wzmocnić motywacje swoich studentów oraz odświeżyć własną...
|