korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Nowość SuperMemo World: kurs multimedialny Business English
słowniki angielski i pomoce naukowe angielski
Business English z SuperMemo

Przygotowany przez firmę SuperMemo World kurs multimedialny „Business English” w innowacyjny sposób przedstawia zagadnienia związane z biznesem. Tematyka kursu została osadzona we współczesnych realiach (wielokulturowość, równouprawnienie, różnice w negocjacjach w świecie globalnym, współczesne słownictwo), co wyróżnia ten produkt spośród innych, dostępnych na rynku pozycji. Kurs stanowi doskonałą pomoc w rozwijaniu przydatnych umiejętności: prowadzenia formalnej i mniej formalnej korespondencji (w tym także elektronicznej), prowadzenia negocjacji, zachowania się podczas rozmowy o pracę czy przeprowadzania prezentacji biznesowych.

Fabułę kursu oparto na perypetiach młodej Angielki Alice Norton, która zakłada i rozwija własną firmę. W kursie przedstawiono również aktywnych zawodowo członków jej rodziny, którzy bazując na własnych doświadczeniach w świecie biznesu stale ją wspierają. Dzięki temu w ciekawy sposób zaprezentowano zagadnienia charakterystyczne dla nowoczesnego języka biznesowego. Kolejne perypetie Alice, jej bliskich oraz jej firmy są przedstawione w 5 częściach,o następującej tematyce:

- Zakładanie firmy ("Starting a company") jest poświęcona praktyce zakładania działalności gospodarczej. Szczególnie interesujące dla polskiego odbiorcy mogą okazać się tematy poświęcone pisaniu CV i listów motywacyjnych.

Młoda Angielka Alice, mimo sprzeciwu rodziców, postawia założyć własną firmę projektowania i aranżacji wnętrz, Inner Harmony. Wspierana przez swojego stryja, dyrektora generalnego w dużej firmie konsultingowej, stopniowo przechodzi kolejne etapy wtajemniczenia w świat biznesu: od przygotowania biznesplanu, przez obsługę klientów, po zatrudnianie pierwszego pracownika.

- Zarządzanie ("Management") - jest świetną lekcją profesjonalnego słownictwa biznesowego związanego z najważniejszymi obszarami zarządzania przedsiębiorstwem. Zakres tematyczny koncentruje się na zarządzaniu finansami, opracowywaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa, budowaniu zespołu i zatrudnianiu pracowników.

Akcja zawiązana w pierwszej części nabiera rumieńców. Podczas gdy firma Alice rozwija się bez przeszkód, firma jej stryja przechodzi trudniejszy okres ze względu na planowaną fuzję z amerykańską spółką i związany z tym przedsięwzięciem niepokój pracowników. Jednocześnie koniec roku finansowego zmusza obie firmy do podsumowania efektów ich działalności.

- Marketing i reklama ("Marketing and advertising") wprowadza tematykę marketingową, w tym zagadnienia promocji i reklamy, zarządzania marką oraz zdobywania i utrzymywania klientów. Prezentuje aktualne słownictwo związane ze współczesnymi standardami zarządzania marketingowego, w tym także e-commerce.

Alice, właścicielka nowo powstałej firmy wraz ze swoim pracownikiem Davidem postanawiają poświęcić więcej uwagi reklamie działalności firmy, a także innym sposobom pozyskiwania i utrzymywania klientów. Także firma stryja Alice jest w trakcie wytężonej kampanii reklamowej. Poznajemy zatem różne sposoby kreowania marki i walki o klienta. Jednocześnie, problem brata Davida, który zostaje oszukany przez wspólnika, wprowadza temat etyki w biznesie.

- Komunikacja w biznesie ("Business communication”) koncentruje się na komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w typowych sytuacjach biznesowych. W szczególności omówiono pisanie listów i raportów, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i konferencjach.

Alice, coraz pewniej radząca sobie w świecie biznesu początkująca kobieta interesu, poznaje trudne strony komunikacji w biznesie: dopominanie się u klientów o zapłacenie zaległej faktury, reagowanie na skargi niezadowolonych z usługi, negocjacje z dostawcami, itp. W miasteczku pojawia się poważna konkurencja dla jej firmy – sklep meblowy będący częścią znanej sieci House of Dreams, oferującej także usługi z zakresu aranżacji wnętrz. Tymczasem brat jej współpracownika przygotowuje się do pierwszej w życiu służbowej podróży do Niemiec.


- Negocjacje i prezentacje ("Negotiations and presentations") prezentuje nowoczesne słownictwo wykorzystywane w negocjacjach biznesowych oraz prezentacjach publicznych. W treści kursu przedstawiono najczęściej stosowane techniki negocjacyjne i porady dotyczące ich efektywnego wykorzystania w praktyce.

Główna bohaterka Alice wraz ze swoim współpracownikiem Davidem prowadzi niezwykle trudne negocjacje z potencjalnymi klientami różnych narodowości. Poznajemy kulisy niełatwych pertraktacji z partnerami rosyjskimi i chińskimi. Temat wielokulturowości nawiązuje także do równouprawnienia, gdy w rozmowach Alice i Davida z Japończykami do głosu dochodzą różnice w statusie kobiet w Europie i w Azji.



Zawartość:
- dialogi, monologi i teksty o tematyce biznesowej,
- żywe dialogi i ciekawe teksty prezentujące nowe słownictwo w kontekście,
- około 1500 nowych słów i wyrażeń pochodzących ze współczesnego słownika biznesu,
- ćwiczenia, dzięki którym można łatwo zapamiętać nowe słownictwo,
- komentarze językowe i kulturowe z zakresu kultury biznesu,
- moduły wspomagające przygotowanie do egzaminów BEC i telc BE – Exam practice,
- podręczny słownik zawierający zagadnienia poruszane w kursie.




Wymagania sprzętowe:
Komputer PC
Windows 2000 SP3 PL, XP PL lub Vista PL
Procesor klasy Pentium 400 MHz lub szybszy
RAM 256 MB
Napęd DVD-ROM
Karta dźwiękowa
Mikrofon
1,4 GB na dysku
Cena: 149 zł (w tym 22% VAT)
Produkt został wydany na nośniku DVD.


http://www.supermemo.pl
język angielski