korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Macmillan: Language revision tasks with a creative difference, 3.10.18, webinarium
Language revision tasks with a creative difference
czyli jak kreatywnie, kinetycznie, ale mądrze powtarzać materiał językowy w klasie

Szczegóły szkolenia:
Data szkolenia: 3 października (środa) 2018 w godzinach 19:30 – 21:10
Czas trwania: 90 minut + 10 minut przerwy
Typ szkolenia: webinarium
Język: angielski

Dla kogo jest szkolenie?
Nauczyciele j. angielskiego w klasach 4-8 szkoły podstawowej
Nauczyciele j. angielskiego w gimnazjum
Nauczyciele j. angielskiego w szkołach ponadgimnazjalnych
Lektorzy j. angielskiego w prywatnych szkołach językowych
Lektorzy j. angielskiego na wyższych uczelniach
Egzaminatorzy egzaminu ósmoklasisty
Egzaminatorzy maturalni

Opis szkolenia:
Co pomaga uczniom zapamiętać język obcy?
Co tak naprawdę motywuje ucznia do wykonania zadań powtórkowych?
Dlaczego warto szukać nowych, lecz przemyślanych sposobów utrwalania materiału?
Jakie gadżety i gry językowe można wykorzystać, aby zachęcić ucznia do zapamiętania materiału?
Czy kreatywność zawsze sprawdza się w klasie językowej?
Na te i wiele innych ważnych pytań odpowiem w trakcie praktycznego webinarium o roli kreatywności w klasie językowej w odniesieniu do ćwiczeń powtarzających materiał językowy. Zaprezentuję, w jaki sposób można wykorzystać wiele ciekawych materiałów, a nawet przedmiotów, tak aby powtórzyć np. słownictwo, gramatykę czy wiedzę o świecie zdobytą na lekcji.

Czego nauczysz się na szkoleniu?
Jak mobilizować i pobudzać pamięć ucznia poprzez kreatywne ćwiczenia językowe
Które typy zadań powtórkowych są bardziej motywujące, a które mniej
Które techniki pozwalają powtórzyć jak najwięcej materiały językowego naraz
Dlaczego warto i trzeba stawiać uczniom kreatywne wyzwania językowe
Jak tworzyć zadania klasowe, które stawiają na pomysłowość, zarówno ucznia, jak i nauczyciela
W jaki sposób angażować ucznia poprzez ruch
Jakie gry językowe ułatwiają uporządkowanie języka
Kiedy najlepiej przeprowadzać ćwiczenia o zwiększonym poziomie kreatywności

Dlaczego warto?
Bez mądrego i systematycznego utrwalania materiału językowego nie można mówić o skutecznym uczeniu. Powtarzanie często kojarzy się z mechanicznym, mało ciekawym drillem, niekoniecznie angażującym i atrakcyjnym dla ucznia.

Sztuka w efektywnego powtarzania polega na tym, aby tak zaprojektować cały proces konsolidacji języka, żeby pobudzić mózg, pomóc mu zorganizować wiedzę i zachęcić go do współpracy. Stosuję bogaty repertuar ćwiczeń z tego zakresu, angażujących różne grupy wiekowe i chętnie podzielę się swoimi pomysłami. Przekonasz się, że nie trudno być kreatywnym nauczycielem.
https://www.macmillan.pl/instytut-rozwoju-nauczycieli/szkolenie/ 35
język angielski