korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Trener Języków:Obsługa Klienta Biznesowego, szkolenie dla lektorów języków obcych, 29.03.14, Wrocław
"Obsługa Klienta Biznesowego" - szkolenie dla lektorów


29.03.2014, Wrocław.

Szkolenie skierowane jest do lektorów, którzy chcą wiedzieć jak:
- przeprowadzić skuteczną analizę potrzeb
- ułożyć program szklenia w taki sposób by spełniał oczekiwania Słuchaczy
- zmotywować uczestników do aktywnego uczestnictwa w kursie
- procesy grupowe wpływają na szkolenia, które prowadzimy

Cel szkolenia:

- uzupełnienie i usystematyzowanie wiedzy o analizie potrzeb, pracy z grupą
- zaopatrzenie lektorów w narzędzia do przeprowadzenia badania potrzeb
- zapoznanie lektorów z metodami układania programów szkolenia
- uświadomienie czym jest motywacja, skąd się bierze i jak ją zwiększyć gdy spada zaangażowanie w kurs
Szkolenie obejmuje 6 godzin zegarowych plus 2 przerwy 15 minutowe i jedna 30 minutowa.

Moduł I - analiza potrzeb

Skierowany jest głównie do lektorów prowadzących szkolenia językowe w firmach. Podczas spotkania poruszymy takie zagadnienia jak: różne rodzaje badania potrzeb (wywiad, ankieta, obserwacje) wykorzystanie ankiet online w badaniu potrzeb, różnicie między stanowiskiem/kontekstem/potrzebami szkoleniowych oraz jak zadawać pytania by Klient powiedział nam wszystko to co wiedzieć musimy przed przygotowaniem planu szkolenia.

Moduł II - układanie planu szkolenia

Skupia się na zagadnieniu układania programu szkoleniowego spójnego z wnioskami wyciągniętymi z analizy potrzeb. Kluczem w tej części szkolenia będzie wyćwiczenie umiejętności doboru odpowiedniego zakresu szkolenia, narzędzi i metod szkoleniowych.Wspólnie zbudujemy program szkolenia dla przykładowego Klienta.

Moduł III - motywacja uczestników

Ta część szkolenia porusza zagadnienia motywacji słuchaczy. Każdy z nas spotkał na swojej drodze mniej zmotywowanych uczestników kursu. Jak sobie z nimi radzić? Czy lektor ma wpływa na ich motywację? Co zrobić gdy mamy na sali uczestnika, który przeszkadza nam w prowadzeniu kursu?

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma pakiet materiałów szkoleniowych oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, a w przerwach będzie czekała darmowa kawa, herbata, soki, woda oraz ciastka.

Zależy mi na tym byś po ukończeniu mojego szkolenia wiedział po co i jak przeprowadzić analizę potrzeb, jak ułożyć program szkolenia by zleceniodawca był usatysfakcjonowany i chciał kontynuować współpracę oraz zrozumiał procesy grupowe i mechanizmy motywacyjne.

Trener: Karolina Ryszkiewicz

Swoją przygodę z nauczaniem języka angielskiego rozpoczęłam 7 lat temu nie podejrzewając nawet, że praca zamieni się w pasję. Jako lektor pracowałam z dziećmi w wieku przedszkolnym w firmie ECJO Kolorowy Świat Dziecka, następnie uczyłam młodzież w wieku szkolnym i dorosłych. Od 2011 roku , kiedy to otworzyłam własną firmę szkoleniową, skupiam się na prowadzeniu szkoleń dla firm i korporacji. Moimi ostatnimi Klientami są między innymi: Bosch, DPD, Paradyż, Gabriel Chemie, Pharmapoint, Genesis Pharm. Mogę zdecydowanie powiedzieć, że doświadczenie i wiedza jaką zdobyłam w trakcie prowadzenia szkoleń zmieniły mój sposób postrzegania szkoleń oraz zachęciły do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami z innymi lektorami. W chwili obecnej zajmuję się nie tylko prowadzeniem szkoleń językowych dla firm, ale również szkoleniem lektorów.

Mój cel: być najskuteczniejszym Trenerem w Polsce.

Moje zasady trenerskie:

Praktyczne umiejętności są kluczem do sukcesu.
Budować taka atmosferę by Uczestnicy sami chcieli przychodzić na zajęcia. Nadmierna powaga nikomu nie pomoże ;-)
Motywować, a nie zmuszać do nauki.
Każdy z moich Słuchaczy jest moją wizytówką.
Planować szkolenie tak by pobudzało do pracy, a każdy uczestnik szkolenia po wyjściu z sali czuł, że nauczył się czegoś nowego co mu się przyda w przyszłości.
Liczba miejsc ograniczona do 20 ze względu na praktyczny charakter szkolenia (pracy w parach, grupie).

Zapisy online:


http://www.trenerjezykow.pl/harmonogram