korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Szkolenie PASE: Jak się przebić? dla osób odpowiedzialnych za marketing i promocję szkoły językowej

Szkolenie PASE: - dla osób odpowiedzialnych za marketing i promocję szkoły językowej


Jak się przebić?
Czyli o tym jak kreatywnie się komunikować i budować markę swoją vel swojej szkoły.
20 czerwca, Warszawa: British School, ul. Grochowska 14 E, godz. 11.00-15.30



Wczesna rejestracja do 13 czerwca br.


Trener: Jarosław Spychała
Ciężar pracy szkoleniowej spoczywa na harmonijnym przekazaniu wiedzy teoretycznej i praktycznej tak, aby uczestnicy nie tylko poznali określoną technikę kreatywną, lecz przede wszystkim, aby umieli z niej samodzielnie korzystać i tworzyć zamierzone koncepty komunikacyjne i budować swoją markę.

Proponowana metoda pozwala na tworzenie konceptów komunikacyjnych w taki sposób, aby były zrozumiałe i atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców, bez względu na bariery językowe i kulturowe. Metoda ta zbudowana jest na mechanizmach, które przyczyniły się do sukcesu wielkich religii i korporacji, poczynając od kultu Izydy, Mitry czy Chrystusa, a na Apple, Microsoft czy Coca-Coli kończąc.
Poszukiwanie metod wyróżnienia jest przedmiotem dociekań marketerów i kreatorów, jak również stanowi przedmiot oferty usług wielu firm zajmujących się szkoleniami w tym zakresie. Uderzający jest jednak fakt, że poszukiwania tzw. „świętego Graala” kreatorów zdominowane są przez perspektywę analityczną i statystyczną, która wyjaśnia już zrealizowane przedsięwzięcia – wyjaśnia dlaczego pomysł tej lub innej instytucji odniósł sukces. Analizy i wnioski powstałe na tej drodze są wnioskami post factum, są opisem tego, ‘co zrobiono’. Takie podejście nie jest jednak receptą na to jak samemu ‘coś zrobić’. A rzecz jednak nie w tym, aby poznać tajemnicę tego, jak zrobili to inni (wtedy z konieczności będziemy tyko za innymi powtarzać), lecz w tym, aby poznać tajemnicę tego, jak my sami możemy coś zrobić.
Najważniejsza zasada biznesu, wspólna dla świata kultury i nauki, jest powszechnie znana, nie stanowi żadnej tajemnicy – aby odnieść sukces, trzeba się wyróżnić, stworzyć coś nowego/innowacyjnego, czego nikt do tej pory nie zaproponował. Wyzwaniem jednak pozostaje kwestia tego, jak to wyróżnienie osiągnąć, jak wpaść na pomysł „inny od innych”.


Jarosław Marek Spychała, twórca metody LEGO-LOGOS, filozof, wykładowca akademicki, dziennikarz (współpracownik miesięcznika Zwierciadło, wcześniej Polityka, Perspektywy, radio TOK FM). Zawodowo zajmuje się kształceniem i rozwojem technik myślenia twórczego oraz jego zastosowaniem w edukacji, kulturze i gospodarce. Pracuje dla instytucji oświatowych (UAM, UWr, UŁ, UZ, UO, UZG), gospodarczych (Microsoft, mBank, Kompania Piwowarska, Dalkia, Inditext, Young & Rubicam, Adwertajzing) i kulturalnych (CSW BS Kraków, CŁ Warszawa, BWA Zielona Góra, MOK Olsztyn).


Serdecznie zapraszamy, zespół PASE, + 48 226 39 69, pase@pase.pl
http://www.pase.pl/index.php/pl/stowarzyszenie-pase/aktualnoci/2 34-szkolenie-dlaosobodpowiedzialnychzamarketingipromocjeszkolyjezykowej zykowej