korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

Personnel Training Institute zaprasza - AKADEMIA ZARZĄDZANIA w modułach
Ze względu na liczne zapytania i prośby właścicieli szkół i ciągle trwający nabór uczestników wprowadziliśmy możliwość uczestniczenia w jednym z dwóch modułów Akademii Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych i Metodyków:

I. Zarządzanie personelem w szkole językowej (listopad, grudzień styczeń, maj) Cena 3 450 zł.

II. Zarządzanie szkołą językową (luty, marzec, kwiecień, maj) Cena 3500 zł.

Moduł pierwszy wyposaża w główne narzędzia zarządzania personelem, które można wykorzystać w organizacji. Właściciele szkół otrzymują instrumenty oceniania pracownika, poznają zasady gospodarowania wynagrodzeniami pracowników, reguły przeprowadzania rozmów ewaluacyjnych. Poznają metodę wprowadzania spójnego systemu ewaluacyjno- motywacyjnego w organizacji. Nabywają umiejętność przygotowania i przeprowadzenia skutecznej rekrutacji pracowników. Podczas szkolenia „ja lider”- uczestnicy mają możliwość poznania – plusów i minusów - własnego stylu organizacji pracy, budowania zespołu. Dostają narzędzia, które usprawniają pracę grupy i dają możliwość wykorzystania jej potencjału.

Moduł drugi daje przedsiębiorcy pracującemu w branży językowej umiejętności organizowania marketingu w dostosowaniu do celów strategicznych firmy i środowiska lokalnego. Przećwiczenie tworzenia nowego produktu z zastosowaniem technik kreatywnych. Poznanie technik i komunikacji niezbędnej w procesie sprzedaży bezpośredniej usług językowych. W tym module właściciele szkół ćwiczą skuteczne negocjacje handlowe, poznają własne ograniczenia i stereotypy myślenia, poznają techniki manipulacji, by im nie podlegać. Ważne są szkolenia finansowe i prawne. To tutaj poznacie zależność między formą zatrudnienia a nabywania praw autorskich do dzieł pracowników, jak również zasady zarządzania finansami szkoły, a nie jedynie księgowością. Dodatkowym atutem szkoleń jest prezentacja narzędzi informatycznych pomocnych w zarządzaniu szkołą językową. Szkolenie „Ja lider” – daje możliwości przyjrzenia się sobie jako szefowi i wyposaża w narzędzia „miękkie” dzięki którym firma to zespół powiązany relacjami i celem, a nie tylko umową.


Listopad 19,20
Zarządzanie systemowe i indywidualne motywacją w firmie. Poznanie narzędzi, które budują motywację w firmie. Analiza systemów zarządzania w perspektywie motywacji pracownika. Natura motywacji i zasady jej rozwoju. Style zarządzania, motywacja, a rozwój zawodowy pracownika. Budowanie motywacji podczas relacji z pracownikami w sytuacjach: rozmowy ewaluacyjnej, sytuacji trudnych i konfliktowych, codziennych relacji. Świadomość roli systemu oceny i wynagrodzeń dla pracownika i właściciela. Poznanie stylów zarządzania i ich przećwiczenie. Przećwiczenie rozmowy coachingowej z pracownikiem. Nabycie umiejętności prowadzenia rozmów ewaluacyjnych i podstawowych zasad codziennej komunikacji z personelem. Poznanie swoich umiejętności i deficytów w motywowaniu innych.
Grudzień 17,18

Ewaluacja pracowników i zarządzanie wynagrodzeniami w szkole językowej Poznanie zasad konstrukcji spójnego systemu ewaluacyjno-motywacyjnego w małym i średnim przedsiębiorstwie .Poznanie związków między strategią firmy a systemem oceny pracownika. Zapoznanie się z rolą różnych form wynagrodzeń i zasadami ich przydzielania. Umiejętność konstrukcji dokumentów oceny pracownika. Wiedza, która pozwala na określenie najcenniejszych kompetencji w Twojej firmie i ich nagradzanie. Świadome i czytelne zarządzanie wynagrodzeniami stałymi i zmiennymi. Oszczędność czasu i kosztów, którymi obarczone jest uczenie się na błędach w tym obszarze.
Styczeń 21,22

Zasady skutecznej rekrutacji w szkole językowej Zapoznanie się z etapami skutecznej rekrutacji. Nabycie umiejętności definiowania niezbędnych kompetencji na danym stanowisku. Nabycie umiejętności przeprowadzania rozmowy rekrutacyjnej i obserwacji kandydata. Rozwinięcie świadomości znaczenia rekrutacji dla firmy i pzyszlych pracowników. Szybsza i sprawniejsza rekrutacja. Przećwiczenie prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej z autentycznymi kandydatami na nauczycieli. Rozwinięcie umiejętności diagnozowania pożądanych lub nie zachowań pracownika.
Luty 25,26
Marketing strategiczny i sprzedaż usług w branży językowej Poszerzenie wiedzy i świadomości w zakresie: roli marketingu w strategii firmy. Poznanie narzędzi marketingu. Zapoznanie się z zasadami i przećwiczenie pisania ulotek, ofert, reklam.

Poznanie etapów sprzedaży, zasad jej przygotowania w firmach usługowych.
Podczas szkolenia:
-popatrzysz na swoją firmę z punktu widzenia celów marketingowych, którymi często zajmuje się sam szef.
- prećwiczysz pisanie ofert i reklam
- przećwiczysz etapy konstrukcji nowego produktu
-zasady przygotowania personelu do sprzedaży
- technik sprzedaży usług


Marzec 25,26
„Udane negocjacje w środowisku szkoły języków obcych - zasady, konsekwencje, wartości. -Rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji z klientami.
-Poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji.
-Rozwinięcie umiejętności prowadzenia satysfakcjonujących obie strony rozmów negocjacyjnych.
-Wzrost zdolności umacniania własnej pozycji w negocjacjach. Podczas szkolenia
-przećwiczysz umiejętności negocjacyjne w odniesieniu do specyfiki firmy edukacyjnej;
-poznasz swoje atuty w obszarze osobistych umiejętności negocjacyjnych i popracujesz nad obszarami słabszymi;
-doświadczysz sposobów radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w negocjacjach;
-zwiększysz skuteczność prowadzonych przez siebie negocjacji, także finansowych


Kwiecień 15-16
„Prawne, finansowe i informatyczne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa branży językowej” -Rozwinięcie wiedzy nt. prawa pracy,
-Rozwinięcie wiedzy na temat prawnych form prowadzenia działalności biznesowej i ich plusów i minusow
- Rozwinięcie wiedzy dotyczącej obszarów i metod informatycznych, które, szybko i tanio mogą usprawnić działanie firmy
Mniej konfliktów o podłożu prawnym z pracownikami
Większa pewność siebie i kompetencja w rozmowach z pracownikami
Świadomość korzyści i możliwości jakie dają poszczególne formy prawne działalności gospodarczej

Zapobieganie wykluczeniu informatycznemu z rynku mojej szkoły





Maj 21-22 „
„Ja lider - rola w zespole, kompetencje lidera i menadżera, style zarządzania, błędy przywództwa, określenie własnych predyspozycji i ograniczeń”


-Zwiększenie wpływu na skuteczności pracy zespołu i rotację pracowników;
-Rozwój świadomości potrzeb grupy;
-Pogłębienie umiejętności rozpoznawania etapów rozwoju zespołu;
-Rozwój świadomości roli zasad w mojej drużynie i umiejętności ich wprowadzania.

Podczas szkolenia doświadczysz:
-własnych cech lidera;
-poznasz zasady budowania ducha zespołu;
-zaobserwujesz role w grupie i ich znaczenie;
-pogłębisz umiejętność wspierania zespołu w sytuacjach trudnych; -sprawdzisz rolę i moc zasad w drużynie;
-sprawdzisz umiejętność oddzielania sytuacji trudnych, które wynikają z procesów grupowych, od osób.



DLA UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
PROPOZYCJA DODATKOWA:
Czerwiec (4 dni)
trening interpersonalny -Zrozumienie swoich reakcji na zachowania innych,;
-Zyskanie większej samoświadomości;
-Uzyskanie informacji na temat, jak inni Ciebie odbierają i jakie reakcje wywołujesz w otoczeniu;
-Przyspieszenie rozwoju osobistego i zawodowego;
-Rozwój poczucia własnej wartości.


Dzięki treningowi interpersonalnemu:
-doświadczysz , w jaki sposób wchodzisz w relacje z ludźmi; -odkryjesz z jakimi emocjami jest nam trudno w relacji z innymi; -otrzymasz informacje zwrotne na swój temat.

(Podczas szkoleń zapewniamy kawę i obiady)


KREUJEMY ŚRODOWISKO INSPIRACJI I ROZWOJU DLA CIEBIE I TWOJEJ SZKOŁY!

Po więcej informacji, kontakt z organizatorem, zgłoszenie udziału - kliknij Jestem zainteresowany/pokaż kontakty.


http://www.szukaj-lektora.pl/LangMarket/Zarzadzanie_personelem_w _szkole_jezykowej_-_I_modul_AKADEMII_ZARZADZANIA_-_od_19.11.2010_w_Warszawie-ut-10770.phtml _w_Warszawie-ut-10770.phtml