korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PTI: Wdrażanie projektów biznesowych w środowisku szkoły...w ramach AZ II stopnia, 18.03.16, W-wa
II stopień Akademii Zarządzania dla Właścicieli i Pracowników Szkół Językowych –
harmonogram III edycji Akademii (2016) - Klasa II
-TALENT FRIENDLY COMPANYŸ

16 stycznia 2016 - Podstawy zarządzania finansami dla właścicieli i dyrektorów szkół językowych – praktycznie i na temat.

Cele szkolenia:
Między innymi: poznanie głównych narzędzi finansowych sprawdzających się w szkole językowej; poznanie logiki i zasad interpretacji tych narzędzi; poczucie kontroli i panowania nad finansami szkoły językowej; zapobieganie stratom, niepotrzebnym kosztom; logiczne prognozowanie przychodów.

Korzyści ze szkolenia:
Poznanie różnic między księgowością a zarządzaniem finansami; poznanie zasad konstrukcji budżetów i obszarów, w których się budżetowanie wykorzystuje. Przychody, koszt, zysk – zasady analizy i wyciągania wniosków. Poznanie narzędzi finansowych, które służą do analizy przeszłości i przyszłości finansowej firmy. Świadome zarządzanie czynnikami, które budują wartość rynkową szkoły językowej.




26- 27 lutego 2016 - Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – lepiej późno niż wcale- zapraszamy też metodyków!

Cele szkolenia:
Między innymi: rozwijanie postawy asertywnej i umiejętności komunikowania się w sposób asertywny w relacjach zawodowych – będąc w roli właściciela, właścicielki szkoły językowej.

Korzyści:
Rozpoznanie organizacyjnych ograniczeń dla asertywności w swojej Firmie i istniejących mocnych stron. Określenie sposobów kształtowania postaw asertywnych i stosowania asertywnych zachowań wśród pracowników szkoły językowej. Poznanie korzyści postawy asertywnej w zarządzaniu personelem. Rozpoznawanie i obrona przed naciskiem, manipulacją i uległością w środowisku pracy.


18 marca 2016 – Wdrażanie projektów biznesowych w środowisku szkoły językowej – aspekty organizacyjne i psychologiczne - dla właścicieli i najbliższych współpracowników.

Cele szkolenia:
Między innymi:, dostarczenie narzędzi do zarządzania projektami w szkole językowej. Usprawnienie pracy w projektach, efektywności, skuteczności, szybkości; poznanie zasad budowania zespołu, który będzie pracował nad projektem.

Korzyści ze szkolenia:
Sprawne zarządzanie nagłymi projektami; ocena ryzyka w projektach; możliwość wprowadzenie do kultury szkoły „pracy projektami”; diagnoza czynników, które przeszkadzają w realizacji projektów w Twojej szkole;



09 kwietnia 2016 – SEMINARIUM - Rola informatycznych rozwiązań w szkole językowej (zarządzanie firmą, komunikacja) – trendy na rynku, propozycje, innowacje.

Cele szkolenia:
Między innymi: obiektywne porównanie możliwości programów i ich ograniczeń, jakości obsługi klienta, kosztów zakupu, kosztów obsługi. Podczas szkolenia przetestujesz programy firm z ich przedstawicielami.

Korzyści ze szkolenia:
Przećwiczysz informatyczne rozwiązania, poznasz słabe i mocne strony oprogramowań dla szkół,
skalkulujesz koszty i zyski, usprawnisz na lata pracę szkoły; poznasz opinie innych użytkowników; zwrócisz uwagę na możliwości i ograniczenia prawne we współpracy z firmami informatycznymi.


23 kwietnia 2016 - Marketing wewnętrzny szkoły językowej – korzystaj ze swojego potencjału - dla właścicieli i pracowników biura!

Cele szkolenia:
Między innymi: poznanie narzędzi służących marketingowi wewnętrznemu w szkole językowej, sprawdzenie ich skali, obszarów wykorzystania; poznanie dodatkowych możliwości marketingu wewnętrznego, z których nie korzystamy.

Korzyści ze szkolenia:
"Mapa marketingu wewnętrznego zwiększa sprzedaż, nie angażując dodatkowych środków finansowych. Duże oszczędności na marketingu i przy jednoczesnym zwiększeniu jego efektywności.


20-21 maja 2016 – Szkoła językowa – podczas rewolucji lub ewolucji, czyli jak z zespołem skutecznie przejść proces zmian i innowacji - dla właścicieli i metodyków.

Cele szkolenia:
Dostarczenie narzędzi do pracy z psychologicznymi skutkami zmiany; zwiększenie poczucia komfortu i bezpieczeństwa u menadżerów podczas zmian; dostarczenie narzędzi wpływu na motywację i efektywność grupy; zredukowanie kosztów psychicznych i finansowych wprowadzenia zmian w organizacjach.


Korzyści ze szkolenia:
Zespół menadżerski otwarty na zmiany; zespoły pracowników z poczuciem wsparcia od menadżerów, organizacja szybko dostosowująca się do zmian rynku, oczekiwań klientów, zmian technologicznych.


27-28 maja 2016 – Doskonała organizacja sprzedaży i obsługi klienta w szkole językowej- dla właścicieli i pracowników biura.

Cele szkolenia:
Między innymi: opisanie i uporządkowanie procesu sprzedaży w szkole językowej; uporządkowanie systemu komunikacji w obsłudze klienta; zdefiniowanie trudnych sytuacji najlepszych relacji najlepszych klientem i najlepszych praktyk radzenia sobie z nimi w szkole językowej

Korzyści ze szkolenia:
Uporządkowany proces sprzedaży; stworzenie jego etapów i kryteriów pomiaru; wywiązywanie się z usług handlowych wobec klientów; dbanie o marketing wewnętrzny szkoły; zwiększenie sprzedaży i poczucia wpływu na proces sprzedaży w szkole.


10-11 czerwca 2016 – Zarządzanie coachingowe talentami w środowisku szkół językowych - by zrozumieć siebie i swoich pracowników- dla właścicieli i metodyków.

Cele szkolenia:
Między innymi: nabycie umiejętności rozpoznawania talentów i zarządzania ich potencjałem w szkole językowej; rozwój osobistych kompetencji słuchania i inspirowania innych, poznanie i przećwiczenie form pracy coachingowej w środowisku szkoły językowej.

Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie natury talentów i stawianie im adekwatnych oczekiwań; maksymalne wykorzystanie potencjału i możliwości talentów w szkole. Nienarażanie siebie i talentów na frustrację przez stawianie nieadekwatnych zadań; obustronna radość i satysfakcja ze współpracy z talentami. Zapoznanie się z podstawami i wartościami coachingu, jako metody wspierania i zarządzania ludźmi. Spojrzenie na siebie jako talent.

Miejsce szkoleń Akademii I I II stopnia: Warszawa,
Hotel Chopin Boutique Bed & Breakfast ul.Smolna 14

Opłaty I edycji Akademii:
I termin zapisów: do 30 lipca
Cena: 3150 netto; 3874,5 brutto (całkowita)

II termin zapisów od 1 sierpnia
Cena: 3500 netto; 4350 brutto (całkowita)

Czas szkolenia:
7 weekendów
16 godzin zegarowych warsztatów/ w ciągu weekendu
14 dni szkoleniowych
112 godzin warsztatów (1 godzina = 60 minut)
3h konsultacji wdrożeniowych (1 godzina = 60 minut)
10% rabatu na konsultacje marketingowe
Certyfikat: Talent Friendly Company


Organizacja szkolenia:
Aneta Wachowska: 664 431 660;
aneta.wachowska@pti.edu.pl

Obszar merytoryczny i wdrożeniowy:
Joanna Femiak: 664 129 586;
jfemiak@pti.edu.pl

Szukajcie nas na: http://www.pti.edu.pl/
blog: http://joannafemiakstylzycia.blog.pl/

Zgłoś się:

http://www.pti.edu.pl/?q=node/43