korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PTI: Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły języków obcych...27-28.02.15.
Personnel Training Institute: Akademia Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych - Warszawa


27-28 lutego 2015 - Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły języków obcych - zasady, techniki, wartości.


Szkolimy właścicieli, metodyków i dyrektorów szkół językowych.

Nasz zespół Personnel Training Institute współpracuje z psychologami, trenerami, coachami, trenerami Video Interaction Training, ekspertami i doradcami biznesowymi.

Mamy doświadczenie i wiedzę na temat funkcjonowania szkoły i jej personelu.

Od sześciu lat prowadzimy cykl szkoleniowy – Akademię Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych, a w branży szkolimy od 12 lat.
Cele Akademii:

Rozwój wiedzy i umiejętności zarządzania firmą edukacyjną.

Poznanie narzędzi, które budują motywację w firmie.

Poznanie zasad dzielenia się odpowiedzialnością z pracownikami.

Rozpoznanie własnych cech, mocnych stron jako przedsiębiorcy.

Zdefiniowanie możliwości rozwojowych własnej szkoły.

Wzmocnienie swojej motywacji do rozwoju i kreacji szkoły.

Udoskonalenia zarządzania finansami firmy i jej prawnym bezpieczeństwem.

Odkrycie nowych narzędzi marketingu i sprzedaży.

Jeśli szukasz szkoleń dla Właścicieli takich jak Ty.

Jeśli wiesz jak uczyć, a nie wiesz jak zarządzać małym przedsiębiorstwem.

Jeśli czujesz, że Twój talent i intuicja wymagają wsparcia w postaci metod, wiedzy i doświadczenia.

Jeśli planujesz rozwój swojej szkoły.

Jeśli planujesz zostać przedsiębiorcą i nie chcesz uczyć się na błędach.

Jeśli chcesz poczuć się pewniej, stabilniej, z poczuciem planu i wizji.

Przyjdź!

Zapraszamy w roku 2014/2015 na:

I stopień Akademii –
harmonogram VI edycji Akademii Klasa I

27-28 lutego 2015 - Rozmowy i negocjacje handlowe w środowisku szkoły języków obcych - zasady, techniki, wartości.

Cele szkolenia:
Między innymi: zrozumienie i doświadczenie potrzeb klienta; korzystanie z psychologicznych korzyści produktu w rozmowie sprzedażowej; rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji i rozmów handlowych z klientami. Poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji. Poznanie wartości swojego produktu i przećwiczenie umiejętności mówienia o tym klientom.

Korzyści ze szkolenia:
Doświadczenie siły świadomych rozmów handlowych z klientami;
Polubienie sprzedaży!
Poznanie siebie jako skutecznego negocjatora;
Poznanie sposobów radzenia sobie z impasem, emocjami, manipulacją w negocjacjach.

Służymy telefonicznymi referencjami naszych klientów.



Dowiedz się więcej!

Zadzwoń, porozmawiaj:
Joanna Femiak: 664 129 586;
jfemiak@pti.edu.pl


Zapytaj o organizację szkolenia:
Aneta Wachowska: 664 431 660;
aneta.wachowska@pti.edu.pl


Zgłoś się:

http://www.pti.edu.pl/?q=node/43