korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PTI: Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – lepiej późno niż wcale, 21-22.02.14, W-wa.


PTI – Personnel Training Institute - zaprasza

II Stopień Akademii Zarządzania dla Metodyków i Właścicieli Szkół Językowych.

II Stopień Akademii dedykowany jest osobom, które przeszły I Stopień.

Wyjątkiem jest szkolenie z metod aktywnych nauczania, na które zapraszamy także metodyków i nauczycieli, chcących głębiej popatrzeć na swój warsztat i go doskonalić.

21- 22 Lutego 2014

Temat szkolenia:
Asertywność dla właścicielki i właściciela szkoły – lepiej późno niż wcale


Zapisy wstępne trwają!

Grupy do 16 osób

Korzyści dla klienta :
· Rozpoznanie organizacyjnych ograniczeń dla asertywności w swojej Firmie i istniejących mocnych stron
· Określenie sposobów kształtowania postaw asertywnych i stosowania asertywnych zachowań wśród pracowników szkoły Językowej
· Poznanie korzyści postawy asertywnej w zarządzaniu personelem
· Rozpoznawanie i obrona przed naciskiem, manipulacją i uległością w środowisku pracy
Cel główny szkolenia :
Rozwijanie postawy asertywnej i umiejętności komunikowania się w sposób asertywny
w relacjach zawodowych – będąc w roli właściciela, właścicielki szkoły językowej.
Przykładowe poruszane zagadnienia podczas szkolenia:
Moduł I - Diagnozowanie asertywności i rozwijanie asertywnej postawy

1. Doprecyzowanie pojęcia „asertywności”
2. Wykonanie testu – obszary asertywności
3. Rozpoznawanie asertywnej postawy – (cztery rodzaje postaw wg.Baerna)
4. Określenie swojej mapy asertywności :
· swoich zachowań asertywnych
· czynników utrudniających mi bycie osobą asertywną
5.Zapoznanie się i określenie praw asertywności

Moduł II – Rozwijanie zachowań asertywnych i asertywnej komunikacji
1.Określenie różnic w zachowaniach asertywnych i nieasertywnych oraz cech charakterystycznych różnego typu zachowań
2.Określenie korzyści i zagrożeń wynikających z różnego typu zachowań i różnego stylu komunikowania się
3.Poznanie asertywnego języka -zasady asertywnego porozumiewania się
4.Zdiagnozowanie osobistego stylu komunikowania się – zwiększenie samoświadomości swoich mocnych stron w komunikowaniu się z ludźmi i obszarów trudności w obszarze asertywnego stylu.
Moduł III - Asertywność w organizacji /asertywność w zarządzaniu

1.Odpowiedzenie na pytanie :dlaczego i po co asertywność jest potrzebna w zarządzaniu
2.Określenie przywilejów korzystania z zachowań i postawy asertywnej w roli menedżera/menedżerki
3.Rozwijanie umiejętności :
· asertywnego wyrażanie swojego zdania , potrzeb i oczekiwań w sposób stanowczy - bez lęku i poczucia winy, ale również bez urażania innych
· asertywnej konfrontacji przekonań
· asertywnego postępowania z osobami zachowującymi się w sposób agresywny , manipulujący, uległy.
4. Poszerzenie wiedzy o sposobach radzenia sobie z obiekcjami pracowników Szkoły Językowej czy klientami w perspektywie współpracy
5. Rozpoznanie organizacyjnych ograniczeń dla asertywności w swojej Firmie i istniejących mocnych stron
6.Określenie ograniczeń stosowania asertywności w roli właściciela szkoły Językowej
i w zarządzaniu.
Moduł IV – Autoprezentacja i wywieranie wpływu społecznego w roli menedżera – właściciela Szkoły Językowej oraz kształtowanie postaw asertywnych wśród pracowników
w swojej Firmie.
1.Poszerzenie wiedzy na temat asertywnych technik wpływu społecznego
2.Zwiększenie umiejętności asertywnej autoprezentacji
3.Określenie sposobów kształtowania postaw asertywnych i stosowania asertywnych zachowań wśród pracowników szkoły Językowej
4. Określenie zasobów i problemów z w obszarze uczenia i wzmacniania asertywnych zachowań przez właściciela Szkoły Językowej
5.Zaplanowanie dalszego rozwoju w zakresie asertywności
METODY PRACY: scenki, gry, ćwiczenia, mini wykłady;
TRENER: rekomen­dowany trener warsz­tatu umie­jęt­no­ści psychospołecz­nych (I stopień) oraz treningu inter­per­sonal­nego (II stopień) Pol­skiego Towa­rzy­stwa Psychologicz­nego.
Posiada dziesięciolet­nie doświad­czenie w pracy trener­skiej z róż­nymi środowiskami: biz­nesowymi, oświatowymi, akademic­kimi, poza­rzą­do­wymi, samorządowymi oraz wielolet­nie doświad­czenie w zarządzaniu zespołami.


cena 550 zł (z Vatem)
zadzwoń dowiedz się więcej!

Aneta Wachowska: 664 431 660; aneta.wachowska@pti.edu.pl
Joanna Femiak: 664 129 586; jfemiak@pti.edu.pl
zgłoś się: http://www.pti.edu.pl/?q=node/43

Kolejne szkolenia:

29 Marca 2014
Rola informatycznych rozwiązań w szkole językowej (od sekretariatu do e-learningu) – trendy na rynku, propozycje, innowacje

26 kwietnia 2014
Źródła i cele metod aktywnych w nauczaniu – od umysłu do ciała, czyli o tym jak rodzi się świadomość
(zapraszamy także nauczycieli)

17 maja 2014
Marketing wewnętrzny szkoły językowej – korzystaj ze swojego potencjału!

7 Czerwca 2014 Coaching w zarządzaniu talentami środowiska szkół językowych
http://www.pti.edu.pl/?q=node/118