PERSONNEL TRAINING INSTITUTE ZAPRASZA NA SZKOLENIE
13-14 kwietnia 2019
6 zjazd Akademii Sprzedaży w Szkole Językowej
Cele szkolenia:
Zrozumienie i doświadczenie potrzeb klienta.
Rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji i rozmów handlowych z klientami.
Poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji.
Poznanie wartości swojego produktu i przećwiczenie umiejętności mówienia o tym klientom.
Korzyści ze szkolenia:
Doświadczenie siły świadomych rozmów handlowych z klientami.
Poznanie siebie jako skutecznego negocjatora.
Poznanie sposobów radzenia sobie z impasem, emocjami, manipulacją w negocjacjach.
16 h zegarowych
Miejsce: Warszawa
Zadzwoń, napisz:
Aneta Wachowska (organizacja i zapisy): tel. 664 431 660; aneta.wachowska@pti.du.pl
Joanna Femiak (obszar merytoryczny i wdrożeniowy): tel. 664 129 586; jfemiak@pti.edu.pl
Dowiedz się więcej:
http://www.pti.edu.pl/