korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PASE: Skąd się biorą zadowoleni słuchacze? warsztat , 12.10.2012, Warszawa.



1. Skąd się biorą zadowoleni słuchacze?

Zadowolony klient pozostaje w szkole dzięki czemu lektor ma pracę i jest doceniany przez metodyków czy właścicieli szkoły. Zadowolenie klienta przekłada się na zadowolenie lektora z wykonywanej pracy a zadowolony lektor ma większą szansę na zbudowanie satysfakcji klienta.

Serdecznie zapraszamy na warsztat dla lektorów i nauczycieli języków obcych:

Termin: 12 października 2012 / piątek, godz. 15.00 - 18.15
Miejsce szkolenia: Warszawa, szczegóły wkrótce
Wczesna rejestracja do 1 października 2012 / Obowiązuje limit miejsc
Rejestracja na warsztat: tutaj

Każdy klient przychodzi do szkoły językowej z określonymi potrzebami i celami. Od momentu rozpoczęcia kursu, to właśnie lektor spędza z nim najwięcej czasu i to on w największym stopniu wpływa na to czy klient jest zadowolony i czy jego satysfakcja z otrzymywanych usług rośnie, pozostaje na tym samym poziomie czy, niestety, spada.

W trakcie 4-godzinnego, interaktywnego warsztatu porozmawiamy o tym,
 jakie zadania ma do spełnienia lektor w szkole językowej
 jak zjednać sobie słuchaczy już w trakcie pierwszych zajęć kursu
 jak budować ich zadowolenie w trakcie kursu
 jaką rolę w budowaniu satysfakcji klienta pełni m.in. jakość prowadzonych zajęć, umiejętne rozwiązywanie problemów czy konstruktywne informacje zwrotne
 jak zadbać o zadowolenie rodziców dzieci, które uczestniczą w kursie
 z jakimi problemami spotykają się uczestnicy warsztatu w obszarze budowania zadowolenia klientów i zastanowimy się nad możliwymi rozwiązaniami


Warsztat poprowadzi Beata Zielińska Rocha

anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE.
http://www.pase.pl/index.php/pl/konferencje-i-szkolenia/164-rss