PASE: Skąd się biorą zadowoleni słuchacze? warsztat , 12.10.2012, Warszawa.
1. Skąd się biorą zadowoleni słuchacze?
Zadowolony klient pozostaje w szkole dzięki czemu lektor ma pracę i jest doceniany przez metodyków czy właścicieli szkoły. Zadowolenie klienta przekłada się na zadowolenie lektora z wykonywanej pracy a zadowolony lektor ma większą szansę na zbudowanie satysfakcji klienta.
Serdecznie zapraszamy na warsztat dla lektorów i nauczycieli języków obcych:
Termin: 12 października 2012 / piątek, godz. 15.00 - 18.15
Miejsce szkolenia: Warszawa, szczegóły wkrótce
Wczesna rejestracja do 1 października 2012 / Obowiązuje limit miejsc
Rejestracja na warsztat: tutaj
Każdy klient przychodzi do szkoły językowej z określonymi potrzebami i celami. Od momentu rozpoczęcia kursu, to właśnie lektor spędza z nim najwięcej czasu i to on w największym stopniu wpływa na to czy klient jest zadowolony i czy jego satysfakcja z otrzymywanych usług rośnie, pozostaje na tym samym poziomie czy, niestety, spada.
W trakcie 4-godzinnego, interaktywnego warsztatu porozmawiamy o tym,
jakie zadania ma do spełnienia lektor w szkole językowej
jak zjednać sobie słuchaczy już w trakcie pierwszych zajęć kursu
jak budować ich zadowolenie w trakcie kursu
jaką rolę w budowaniu satysfakcji klienta pełni m.in. jakość prowadzonych zajęć, umiejętne rozwiązywanie problemów czy konstruktywne informacje zwrotne
jak zadbać o zadowolenie rodziców dzieci, które uczestniczą w kursie
z jakimi problemami spotykają się uczestnicy warsztatu w obszarze budowania zadowolenia klientów i zastanowimy się nad możliwymi rozwiązaniami
Warsztat poprowadzi Beata Zielińska Rocha
anglistka i psycholog, trener umiejętności interpersonalnych, doświadczony nauczyciel i metodyk, właściciel firmy szkoleniowej Gama Training. Od kilku lat współpracuje z PASE.
http://www.pase.pl/index.php/pl/konferencje-i-szkolenia/164-rss