korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?

PASE: Po to mi to - Konferencja dla nauczycieli wszystkich przedmiotów, 26.03.14, Warszawa.


PASE: Po to mi to - Konferencja dla nauczycieli wszystkich przedmiotów szkół podstawowych, gimnazjum i liceum...

aby wzmocnić i rozwinąć
 umiejętności motywowania siebie i innych  skuteczność swoich lekcji oraz wpływ stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów  własny wizerunek pomocny w budowaniu solidnej relacji z uczniami, opartej na zaufaniu i autentyczności.

26 marca 2014, godz. 11.00-17.00

Wczesna rejestracja do 19 marca

W programie trzy 90 min. sesje:

I. 11:30-13:00

SZTUKA JAZDY NA SŁONIU, CZYLI JAK SKUTECZNIE MOTYWOWAĆ SIEBIE I INNYCH

Małgorzata Smoczyńska


II. 13:20-14:50

EFEKTYWNIE, Z PRZYTUPEM, W ZGODZIE Z SOBĄ, W ZGODZIE Z MÓZGIEM

Luiza Wójtowicz-Waga


III.15:10-16:40

JAKIM CIĘ WIDZĄ, TAKIM CIĘ PISZĄ - NAUCZYCIEL I JEGO PR

Vesna Lorenc


Autorzy o przygotowanych prezentacjach:

SZTUKA JAZDY NA SŁONIU, CZYLI JAK SKUTECZNIE MOTYWOWAĆ SIEBIE I INNYCH

Małgorzata Smoczyńska

Motywacja jest paliwem, które napędza nas do działania i pracy. Jeśli jej brakuje – ciężko zmusić się zarówno do zrealizowania długofalowych, ambitnych planów, jak i do codziennych zadań.

Wyzwania motywacyjne stojące przed nauczycielami są podwójnie trudne – wymagają wykrzesania dużego zaangażowania i energii zarówno od siebie, jak i ze strony uczniów. Stąd też to właśnie nauczyciele są szczególnie narażeni na spadek motywacji i wypalenie.

Tymczasem możemy mieć bardzo duży wpływ na poziom energii i motywacji – zarówno w nas samych jak i w naszych uczniach. Zapraszamy Cię na unikalne szkolenie pełne wartościowej wiedzy i praktycznych ćwiczeń wspierających umiejętność motywowania siebie i innych - szczególnie w obszarze zadań rutynowych i nużących, z którymi na co dzień stykasz się w ramach swojej pracy.

Jeśli

- w pracy w szkole i w życiu prywatnym często mierzysz się ze spadkiem motywacji i chcesz nauczyć się pozytywnie wpływać na ten stan

- chcesz poznać mechanizmy rządzące motywacją Twoją i uczniów i wykorzystywać je w praktyce do indywidualnych wyzwań motywacyjnych

- potrzebujesz prostych i zarazem skutecznych narzędzi motywacyjnych, które zastosujesz w swojej pracy

To ten warsztat będzie wyjątkowo dobrą inwestycją Twojego czasu! Sprawdź, jak dużo motywacji i energii można otrzymać w 1,5 godziny!

Gwarantowana potężna dawka inspiracji i ciekawej wiedzy, a także sporo praktycznych ćwiczeń – podczas warsztatu stworzysz zupełnie nowy plan dla własnych motywacyjnych wyzwań, a także dowiesz się, jak wpływać na ludzi z Twojego otoczenia w pracy w szkole i w życiu prywatnym.

Wiedza: Poznasz niezwykłą koncepcję tego, czym jest zmiana, opartą na metaforze jeźdźca na słoniu. Dowiesz się co decyduje o tym, że potrafimy skutecznie wprowadzać zmiany i nowe nawyki zarówno we własnym życiu, jak i w swoim otoczeniu zawodowym lub rodzinnym.

Narzędzia: Zastosujesz zdobytą wiedzę na konkretnym przykładzie zmiany, którą chcesz wprowadzić w życie, wypracujesz strategię działania - gotową do wdrożenia w praktyce.


EFEKTYWNIE, Z PRZYTUPEM, W ZGODZIE Z SOBĄ, W ZGODZIE Z MÓZGIEM

Luiza Wójtowicz-Waga

Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym).

W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każy przedmiot daje takie możliwości?

W trakcie bardzo praktycznych 90 minut odpowiemy sobie na te i wiele innych pytań. Będzie o zmysłach, powtórkach, personalizacji, talentach, spełnianiu potrzeb i niezapominaniu o sobie. A na koniec odpowiemy sobie na pytanie, dlaczego jedynie ktoś genialny mógł wymyślić pisanie ściąg.


JAKIM CIĘ WIDZĄ, TAKIM CIĘ PISZĄ - NAUCZYCIEL I JEGO PR

Vesna Lorenc

„Lekarz, prawnik, menedżer i profesor uniwersytetu będą odnosić o wiele większe sukcesy, także finansowe, jeśli zadbają o odbiór swojej osoby. A ktoś, o kim nic się nie mówi, nigdy nie przebije się do pierwszej ligi swojej branży, choćby miał najlepsze CV” (Eryk Mistewicz).

Nasz wygląd, ubiór, wyraz twarzy, sposób podania ręki na powitanie stanowią treść pierwszych kilkunastu sekund spotkania z nowo poznaną osobą. Często te z pozoru błahe elementy naszego wizerunku zewnętrznego decydują o późniejszej sympatii bądź antypatii osoby, z którą budujemy relacje.

W relacji uczeń – nauczyciel – rodzic – dyrekcja ta zasada znajduje swoje głębokie zastosowanie. Celem proponowanego warsztatu jest odpowiedzenie sobie na pytanie:

Co mam do zaoferowania?

W jaki sposób chcę to komunikować?
Czy to, jaki mam wizerunek jest spójne ze mną?
Jaki to ma wpływ na środowisko, w którym pracuję?
Jak świadoma praca nad własnym wizerunkiem może pomóc w budowaniu solidnej relacji z uczniami, opartej na zaufaniu i autentyczności?


Formularz rejestracji:

http://www.pase.pl/index.php/pl/dziaalno-pase/konferencje-i-szko lenia?task=pokazSzkolenie&id=273