MNODN: Grywalizacja a gry edukacyjne – narzędzia skutecznego angażowania uczniów..29.04.16
Grywalizacja a gry edukacyjne – narzędzia skutecznego angażowania uczniów, przynoszące wymierne efekty uczenia się
29-04-2016
piątek
15:00-19:45
CZAS TRWANIA
6 godz. dyd.
PROWADZĄCY
Agnieszka Szefer
KOSZT SZKOLENIA
155 zł
MIEJSCE SZKOLENIA
Sale zajęciowe MNODN
ul. Dietla 93 oficyna,
Kraków
Cele szkolenia:
Zdobycie wiedzy nt. podłoża neurodydaktycznego gier oraz wykorzystania mechaniki znanej z gier fabularnych, w celu zwiększenia zaangażowania uczniów, ich motywacji oraz kształtowania w nich pożądanych postaw, bazujących m.in., na konstruowaniu kolejnych wyzwań rywalizacji, a także współpracy w grupie
Zdobycie wiedzy jak projektować i wykorzystywać gotowe, skuteczne formy ćwiczeniowe, powtórkowe oraz elementy interaktywne z użyciem gier i otwartych zasobów w internecie
Zaznajomienie się z konkretnymi przykładami gier i otwartych zasobów w internecie
Program szkolenia:
Szerszy kontekst gier i odbierania mechanizmów użytych w grach przez mózg człowieka
Czym jest grywalizacja procesu kształcenia, a czym korzystanie z gier edukacyjnych (Game Based Learning) – rozróżnienie pojęć i poznanie założeń, ich rola w edukacji
Gry i grywalizacja jako narzędzia wspierające kształtowanie postaw uczniów i szybszego procesu zapamiętywania
Wskazanie przykładów zastosowania podczas lekcji: gry ZONDLE, grywalizacyjny portal Khan Academy
Ćwiczenia z wykorzystaniem prostej aplikacji AURASMA, dzięki której każdy nauczyciel jest w stanie w atrakcyjny dla ucznia sposób projektować połączenie świata rzeczywistego z wirtualnym
Wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie - zarezerwuj miejsce:
http://www.mnodn.kangur.edu.pl/kurs.php?kk=4867