praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
lektor j. angielskiego (Wola, Wilanów, Mokotów, in company) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2017-09-06
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2017-09-27
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie--
|
Język(i): | angielski |
Język rodzimy: | nie |
Narodowość: | polska |
Przewidywany poziom uczniów: | początkujący, elementarny, średnio zaawansowany, zaawansowany, |
Przewidywany wiek uczniów: | dorośli, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | student - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, popołudnie,
|
Informacje dodatkowe: |
Witam,
Poszukuję super lektora lub lektorów do współpracy przy kursach angielskiego w firmach.
Na ten moment mam do oddania:
1. Wilanów
- grupa 8 osób, wtorek i czwartek 16.00 - 17.00
- ogólny angielski, poziom A2
- start - 12 września 2017.
2. Wola (500 m od stacji metra Rondo Daszyńskiego).
- Zajęcia indywidualne 2 x 60 min w godzinach 17.00-18.00,
- business English z elementami księgowości.
- Start od 25 września 2017.
3. Mokotów
- 2 grupy, po południu, około 16.00
- różne poziomy
- start 25 września 2017
Stawka bardzo dobra i warunki współpracy do uzgodnienia. Lektorom oferuję opiekę metodyczną, materiały dydaktyczne, dofinansowanie zewnętrznych szkoleń metodycznych oraz wspaniałą, luźną atmosferę pracy. W perspektywie również propozycje kolejnych kursów.
Proszę, prześlij mi swoje CV lub garść informacji o sobie i swoim doświadczeniu w nauczaniu. Skontaktuję się i zaproszę na spotkanie na którym poznamy się i ustalimy szczegóły ewentualnej współpracy. Więcej o mnie i o mojej szkole znajdziesz na stronie angielskiwpracy.com.pl
Zapraszam do współpracy. |
praca dla lektorów angielskiego w województwie mazowieckim
korepetycje angielski. |
|
|