praca dla lektora niemieckiego.
| |
Poszukiwany: |
PILNE! Lektor języka niemieckiego - Wrocław (poniedziałki, wtorki, środy, czwartki od 16:00-17:30) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2016-12-12
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2017-01-02
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | dolnośląskie praca niemiecki nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Wrocław/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | niemiecki |
Przewidywany poziom uczniów: | początkujący, elementarny, średnio zaawansowany, zaawansowany, |
Przewidywany wiek uczniów: | dorośli, osoby dojrzałe 50+, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | licencjat - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: popołudnie, wieczór,
|
Informacje dodatkowe: |
Jesteśmy jedną z największych i najpopularniejszych szkół językowych we Wrocławiu. Mamy doświadczenie w nauczaniu języków już od ponad 25 lat.
Nasza Szkoła jest autoryzowanym centrum egzaminacyjnym TELC, TOEIC i PEARSON.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy lektorów języka:
NIEMIECKIEGO
Miejsce pracy: Wrocław
do prowadzenia zajęć dla grup w terminach: poniedziałki, wtorki, środy i/lub czwartki 16:00-17:30 (terminy do wyboru, można jedne, dwa, czy lub cztery dni...)
Oczekujemy:
• ukończenia studiów językowych z tytułem co najmniej licencjata
• doświadczenia w nauczaniu
• umiejętności motywowania do nauki
• wysokich zdolności interpersonalnych
• kreatywności
• sumienności
• zapału do pracy
Oferujemy:
• ciekawą i inspirującą współpracę ze szkołą, która istnieje na wrocławskim rynku już od 25 lat
• atrakcyjne wynagrodzenie
• profesjonalne szkolenia oraz opiekę metodyczną
• dostęp do szerokiej oferty materiałów dydaktycznych
• miłą atmosferę pracy |
praca dla lektorów niemieckiego w województwie dolnośląskim
lektor Wrocław niemiecki
korepetycje niemiecki. |
|
|