praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
PILNE Lektor języka angielskiego - Wrocław Krzyki (pn/śr od 15-20, poranki. Opcjonalnie wt/czw; wieczorami. PRACA OD JUŻ) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2015-09-02
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2015-09-23
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | dolnośląskie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | Wrocław/--wszystkie-- wrocławski/--wszystkie--
|
Język(i): | angielski |
Przewidywany wiek uczniów: | dzieci, młodzież, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Wykształcenie językowe minimalne: | student - studiów językowych |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, południe, popołudnie, wieczór,
|
Informacje dodatkowe: |
Masz perfekcyjny język a ponadto dużo się uśmiechasz, masz niespożytą energię i głowę pełną pomysłów? Chcesz pracować w międzynarodowym zespole, w szkole z silną pozycją na rynku, mieć elastyczne godziny pracy i stały grafik?
Więc jeśli:
- jesteś studentem 4 lub 5 roku filologii angielskiej;
- Anglistą;
- Native z ukończonymi studiami filologicznymi;
- biegle mówisz po angielsku;
- uśmiech nie opuszcza Twojej twarzy;
- dyspozycyjność nie jest dla Ciebie problemem;
- byłeś na stypendium w Anglii;
- i przede wszystkim UWIELBIASZ UCZYĆ
Zajęcia we WROCŁAWIU - lokalizacja KRZYKI. Lekcje przede wszystkim z dziećmi i młodzieżą. Plan zajęć poniedziałek/środa od 15-20, poranki. Opcjonalnie wtorki/czwartki wieczorami.
PRACA OD JUŻ :-)
ZAPRASZAMY!
English teacher - native speaker (WROCŁAW Krzyki, start: 7 SEPTEMBER 2015)
IF YOU'RE A NATIVE SPEAKER WILLING TO TEACH ENGLISH, IF YOU'RE FULL OF ENERGY AND HAVE TONS OF IDEAS EVERY 5 MINUTES, WILLING TO WORK IN THE INTERNATIONAL ENVIRONMENT, FLEXIBLE HOURS , FIXED SCHEDULE , YOU MIGHT JUST BE THE PERSON WE'RE LOOKING FOR :) |
praca dla lektorów angielskiego w województwie dolnośląskim
lektor Wrocław angielski
korepetycje angielski. |
|
|