praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Lektor języka angielskiego -Warszawa, bloki zajęć ind/grupowych - Aleja Krakowska 102 / 61 |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2019-08-27
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2019-09-17
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie-- żyrardowski/--wszystkie-- warszawski zachodni/--wszystkie-- grodziski (mazowiecki)/--wszystkie-- pruszkowski/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | angielski |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 1 rok |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, południe, popołudnie, wieczór, Soboty: rano, południe,
|
Informacje dodatkowe: |
Ogólnopolska szkoła językowa, poszukuje lektorów języka angielskiego do prowadzenia kursów indywidualnych i grupowych in-company w Warszawie.
Zajęcia prowadzone są w siedzibie klienta lub online w oparciu o materiały na platformie eTutor oraz kompletne konspekty zajęć.
1) Poziomy: A1-C1 grupy oraz zajęcia indywidualne
2) Godziny: do ustalenia, stacjonarne bloki zajęć od 7:30 do 10:00 i 15:30-18:30 + zajęcia online o terminach do ustalenia z kursantami
3) Dni: od poniedziałku do piątku
4) Stawka: od 45,00 zł brutto za 45 min.
5) Profil kursu: konwersacyjne
6) Lokalizacja: Warszawa + online
7) Udogodnienia:
- brak kserówek,
- brak podręczników,
- brak konieczności pisania programów nauczania,
- darmowy i nieograniczony dostęp do platformy,
- darmowy i nieograniczony dostęp do gotowych scenariuszy zajęć,
- szkolenia metodyczne,
- premie uznaniowe,
- kursant przygotowany już do zajęć konwersacyjnych :)
Nad całym procesem nauki czuwają dedykowani metodycy oraz opiekun klienta.
Serdecznie zapraszamy do współpracy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. |
praca dla lektorów angielskiego w województwie mazowieckim
korepetycje angielski. |
|
|