praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
Do Nauczycieli uczących języka angielskiego - Warszawa |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2017-04-12
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2017-04-13
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie--
|
Sposób dojazdu: | lektor dojeżdża w/w obszarze |
Język(i): | angielski |
Informacje dodatkowe: |
Szanowni Państwo,
Centrum Doskonalenia STIMULUS ma przyjemność zaprosić na szkolenie z zakresu:
„CLIL – dwujęzyczność w szkole i w przedszkolu"
MIEJSCE: Warszawa
TERMIN: 1.Termin 22 kwietnia 2017, 2.Termin Maj 2017
Grupa docelowa: nauczyciele uczący języka angielskiego
Cele ogólne:
• Zapoznanie się z podstawowymi informacjami na temat metody CLIL, konieczne do zrozumienia jej założeń;
• Nabycie wiedzy z zakresu planowania i projektowania zajęć przy użyciu metody CLIL;
• Zapoznanie się ze źródłami, gdzie można znaleźć materiały oraz pomoce edukacyjne przydatne przy przeprowadzaniu zajęć metodą CLIL;
• Zapoznanie się z różnymi formami pracy podczas zajęć CLIL-owych;
• Nabycie wiedzy z zakresu planowania i dobierania rodzajów zadań i ćwiczeń do konkretnych celów zajęć CLIL-owych
Cele operacyjne: Po ukończeniu szkolenia uczestnik potrafi:
• Wyjaśnić podstawowe pojęcia i zasady związane z metodą CLIL
• Zaplanować i zaprojektować CLIL-ową jednostkę lekcyjną
• Znaleźć oraz wykorzystać różne źródła materiałów i pomocy dydaktycznych
• Zaplanować różne formy pracy podczas zajęć CLIL-owych
• Dobrać rodzaj aktywności do określonego celu zajęć metodą CLIL
Przebieg zajęć: Wstęp :
• Ogólne wprowadzenie i wyjaśnienie podstawowych terminów i zagadnień związanych z metodą CLIL
• Zaprezentowanie i omówienie szablonów przydatnych przy planowaniu zajęć CLIL-owych
Rozwinięcie :
• Wspólne projektowanie przykładowego unitu zajęć CLIL-owych
• Omówienie przykładowych materiałów, które można użyć w trakcie zaprojektowanych zajęć: 1) Zaprezentowanie przykładowego unitu zajęć CLIL-owych - Ogólne omówienie tematu zajęć, form pracy i rodzajów zajęć - Dyskusja na temat zaprezentowanego unitu
2) Zaprezentowanie źródeł inspiracji (materiały dydaktyczne i różnego rodzaju przedmioty użytku codziennego i w jaki sposób można je zastosować) - handout
3) Zwięzłe przedstawienie różnych sposobów pracy na zajęciach (praca w parach, grupach, projekty oraz ustawienia ławek podczas takich zajęć)
4) Krótkie omówienie rożnych ćwiczeń i aktywności, które mogą być użyte na zajęciach CLIL-owych oraz sposobów dobierania ich do określonego celu
Zakończenie: Krótkie podsumowanie warsztatów. Dyskusja i ogólna ewaluacja.
Rezerwacje miejsc i szczegółowe informacje uzyskają Państwo pod numerami telefonów:
Centrum Doskonalenia Stimulus
kom. 504 291 990
tel. (22) 405-30-26
fax: (22) 350-66-84
http://www.stimulus.com.pl/formularz/formularz-zgloszenia
|
praca dla lektorów angielskiego w województwie mazowieckim
korepetycje angielski. |
|
|