Goethe Institut w Warszawie: Generowanie gwarantowane – moda między sztuką a techniką
W czasach, gdy nawet dla high-techowych okularów Googla poszukuje się estetycznej oprawy, dizajnerzy udowadniają, że połączenie sztuki, technologii i mody jest najbardziej obiecujące wtedy, gdy aspekt technologiczny służy realizacji pomysłowej idei.
Nowela i Edinumen: La importancia de una buena gestión...22.04.13, Łódź.
Dla każdego z uczestników przewidziano
bezpłatny egzemplarz podręcznika wydawnictwa Edinumen
i certyfikat uczestnictwa!
EDUNEWS.PL: MOCNE I SŁABE STRONY GIMNAZJALISTÓW.
MOCNE I SŁABE STRONY GIMNAZJALISTÓW
Instytut Badań Edukacyjnych opublikował raporty z badania Diagnoza Kompetencji Gimnazjalistów. Nauczyciele mogą się z nich dowiedzieć, nad czym popracować z uczniami, by jak najlepiej przygotować ich do kwietniowego egzaminu
EDUNEWS.PL: Z JAKICH STRON EDUKACYJNYCH KORZYSTAJĄ TWOI UCZNIOWIE?
Czy zastanawiałeś się, do jakich stron zaglądają twoi uczniowie? Z jakich „edukacyjnych” stron korzystają dla zdobywania wiedzy, rozwiązywania zadań z matematyki i pisania wypracowań? A może wcale nie zdobywają wiedzy a jedynie szukają gotowców i ściąg? Poniżej prezentuję przegląd siedmiu najczęściej odwiedzanych stron edukacyjnych
ORE: Szkolenie: Język rosyjski w szkole – od metodyki do praktyki, 26-28.04.13, Sulejówek.
Szkolenie: „Język rosyjski w szkole – od metodyki do praktyki”
Goethe Institut w Warszawie: Wizualizacja myślenia, czyli jak Margarethe von Trotta
Margarethe von Trotta opowiada o swym nowym filmie historycznym poświęconym Hannah Arendt, który powstawał w trzech krajach i w którym po raz szósty w swej karierze współpracowała z Barbarą Sukową.
Nowela i Edinumen: HERRAMIENTAS PARA LA ENSEÑANZA...20.04.13, Bydgoszcz.
W ramach spotkania Jornadas didácticas para profesores de español: „Profesores en acción. 4ª Edición”, NKJO w Bydgoszczy oraz Wydawnictwa Nowela i Edinumen serdecznie zapraszają nauczycieli i lektorów języka hiszpańskiego do udziału w warsztatach metodycznych pt.:
HERRAMIENTAS PARA LA ENSEÑANZA DEL ESPAÑOL EN EL SIGLO XXI,
EDUNEWS.PL: O TYM, CO JEST TRUDNE DLA MÓZGU.
Trudno nam określić, kiedy nauczyliśmy się rozpoznawać uczucia innych osób. Jest to tak naturalna umiejętność, że może się nawet wydawać, że jest wrodzona. Niezwykle ciekawych wniosków dotyczących umiejętności interpersonalnych dostarczają badania z dziedziny sztucznej inteligencji i robotyki
|