Księgarnia językowa ettoi.pl: Gry językowe ELI z wyjątkowym stojakiem
Gry językowe ELI z wyjątkowym stojakiem
Goethe-Institut: Będąc ciągle zawadą na drodze...Rozmowy z tłumaczami.
Czy Wisława Szymborska dostałaby Literacką Nagrodę Nobla, gdyby jej szwedzkim tłumaczem nie był Anders Bodegård? Pewnie nie – tak przynajmniej twierdzą niektórzy znawcy tematu. Rola, jaką przy wyborze szwedzkiej Akademii odegrał tłumacz, jest nie do przecenienia.
EDUNEWS.PL: JEDZENIE I CHODZENIE NA LEKCJACH
Jedzenie na lekcjach zasadniczo mi nie przeszkadza – wprost przeciwnie: pomaga - widzę, jak kto je, i co je! Widzę, jak kto pije. I co pije! Dlatego staram się sprawdzać, czy uczniowie i uczennice zjedli śniadanie z dużą ilością świeżych owoców. Czy zjedli drugie śniadanie, najlepiej świeże warzywa. Jak to wygląda z tłuszczami rybimi i roślinnymi...
Promentis: WOKALiZacje EMISJA GłOSU - SZKOLENIE NA GłOS, 29.06.13, Poznań.
Dla wszystkich tych, których praca polega na ciągłym mówieniu i komunikowaniu się z innymi. Szczególnie polecane nauczycielom i lektorom, a także tym, którzy chcą rozwijać własne kompetencje głosowe.
DACHL-L: Koncert Galowy III Warszawskiego Konkursu Piosenki Niemieckojęzycznej w Warszawie, 13.06.13
Koncert Galowy III Warszawskiego Konkursu Piosenki Niemieckojęzycznej w Warszawie.
EDUNEWS.PL: CZWARTY FESTIWAL FILMOTEKI SZKOLNEJ, 10-11.06.13.
W dniach 10-11 czerwca 2013 r. w Warszawie odbędzie się 4. edycja Festiwalu Filmoteki Szkolnej – wydarzenia, podczas którego młodzież z całej Polski może wymienić się doświadczeniami nabytymi podczas realizacji projektów filmowych. To również niepowtarzalna okazja do spotkania z aktorami, reżyserami i krytykami filmowymi
NOWELA: Alex et Zoe 2 - podręcznik dopuszczony do użytku szkolengo przez MEN.
Nowe wydanie drugiej części podręcznika „Alex et Zoé”, znanego i lubianego zarówno przez dzieci, jak i nauczycieli.
Goethe-Institut w Warszawie: MO(NU)MENT konkurs fotograficzny 27.5.–25.10.2013
Pomniki, tablice, szyldy, loga… Zewsząd otaczają nas symbole – powszednie i obce, nowe i stare. Widzimy je lub nie, interpretujemy i rozumiemy albo nie. Jak pomniki historyczne postrzegają młodzi ludzie? W jaki sposób symbol wpływa na swoje otoczenie? I na odwrót – jak wpływ wywiera otoczenie na postrzeganie monumentów i symboli?
|