Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół gimnazjalnych, 05.02.14, Kraków.
Gdy powstawał obecny model edukacyjny niewiele wiedziano o przebiegu procesów uczenia się. Od kilkunastu lat możemy wreszcie zaglądać do uczących się mózgów dzięki metodom neuroobrazowania. I choć zrobiliśmy dopiero pierwszy, mały krok w kierunku zrozumienia natury procesów uczenia się i zapamiętywania, to już dziś wiemy, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Współcześni badacze mózgu dowodzą, że istnieje ścisły związek między tym, w jaki sposób zorganizowana została szkolna nauka, a problemami z motywacją i niską
efektywnością nauczania. Mówiąc wprost: nasze mózgi zostały stworzone do tego, żeby się uczyć, ale
w naturalny sposób robią to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły…
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Kielcach, 04.02.14
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
EDUNEWS.PL: UCZENIE SIĘ DODAJE IMPETU
Po raz dziewiętnasty odbyła się w Berlinie jedna z największych konferencji o zasięgu globalnym związana z wykorzystaniem technologii w uczeniu się - Online Educa. Uczestniczyło w niej około 2000 osób z 91 krajów. O czym rozmawiano?
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Krakowie, 03.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Poznaniu, 07.02.14.
We believe that students learn best when a lesson combines engaging material that motivates with systematic and memorable exposure to language through a series of meaningful tasks. So Motivation, Memory and Meaning - 'the 3 Ms' - are our watchwords. In the session we will look at ways in which topics, texts and tasks can reflect these priorities and help you to prepare students better for the new Matura exam.
EDUNEWS.PL: SZKOŁĘ TRZEBA DZIŚ WYMYŚLIĆ OD NOWA!
Szkoła – toksyczny związek od małego. Jak nie zabijać ciekawości? W środę 15 stycznia rozmawiałam w Klubie Trójki z panem Dariuszem Bugalskim o szkole, w której dzieci tracą motywację do nauki i o nauczaniu przyjaznym mózgowi. Oto moje refleksje po rozmowie w Klubie Trójki
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,04.02.14, Kalisz.
In this session I would like to focus on ways of teaching that are group-friendly and can engage our young learners in various
ways. Having fun, playing, moving around and making noise certainly are natural ways of learning for six- and seven-year-olds.
When they are well-managed, children can learn quite a lot through play, fun and movement. And not only the language, but also
how to work and behave in a group. We will look at practical ways of involving our students on many of those different levels.
Come along and find out how.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,01.02.14, Rzeszów.
Karolina Kotorowicz-Jasińska is a graduate from Maria Curie-Skłodowska University
in Lublin. Her teaching practice began for good when she was still a student and
discovered that teaching English is great fun. Since then she has had an opportunity
to work with different age groups at all proficiency levels. For many years Karolina
was doing her best to unravel the mysteries of ELT methodology to students of the
English departments in Lublin and Warsaw. She was a PhD student at Zakład
Metodyki Nauczania Języka Angielskiego of MCSU and she is now busy working on
her doctoral dissertation on academic listening and note-taking skills. Some time
ago her career took an unexpected turn and so she became the English teacher of
a bunch of lovable and smart kids at Canadian School of Warsaw.
|