NaukaBezGranic: Halloween Fun and Games, warsztat. 27.10.14, Warszawa.
You might think “Halloween” is just a daft American tradition. However it has a much richer history than that. It was America’s forefathers who originally arrived with Halloween from Europe so before we start the games we will discover where this history comes from and if indeed you have something similar in your country.
ORE: Szkolenie DELFORT: Język niemiecki jako język komunikacji na lekcji, 25.10.14, Przemyśl.
Uczestnicy poznają środki językowe, metody, wskazówki, triki ułatwiające prowadzenie lekcji języka niemieckiego po niemiecku. Podczas seminarium uczestnicy stworzą listę wskazówek, instrukcji dla nauczyciela, które pomogą w organizacji lekcji po niemiecku, a także zaktywizują i zmotywują uczniów do komunikacji w języku niemieckim
EDUNEWS.PL: JAK ZOSTAĆ ŚWIETNYM NAUCZYCIELEM?
Niezwykły wychowawca potrafi porwać swoich podopiecznych. Dosłownie i w przenośni. Im starsza młodzież, tym trudniej ich porwać, ale ostatecznie wszystko zależy od pomysłu i relacji, jaka zostanie zaproponowana. Jeśli tylko nauczyciel jest szczęśliwy, a w klasie pozostaje sobą, jest autentyczny, ma swoje pasje i nie boi się ich uprawiać, wcale nie okazuje się to takie trudne
PASE: Szkolenie, Kapelusze Lektora VIII. Warszawa, 25 października 2014
Warsztat skierowany jest do wszystkich nauczycieli, którzy zastanawiają się nad skutecznością swoich lekcji oraz wpływem stosowanych metod na motywację i pamięć uczniów (zarówno tym pozytywnym jak i tym blokującym).
W świetle współczesnych badań nad działaniem mózgu w procesie uczenia się warto przemyśleć na poważnie (i bardzo autorefleksyjnie), czy lekcje, które oferujemy naszym uczniom wystarczająco dopasowują się do potrzeb, jakie ci uczniowie mają. Jaka struktura lekcji byłaby najbardziej efektywna? Jakie metody angażowałyby większą część uczniów w trakcie 45 minut? Jakie aktywności i typy ćwiczeń gwarantowałyby wystarczająco głębokie przetworzenie nowych wiadomości? I czy każdy przedmiot daje takie możliwości?
Goethe-Institut: Panie Gropiusie, jak żyć (w mieście)? – Kiedy architektura osiąga pełnię?
Czy architekt może zmienić ustrój polityczny? Czy powinien badać zjawisko szczęścia? Czy może zarazić kogoś chorobą apatii zmysłów? Według Waltera Gropiusa, założyciela szkoły Bauhausu, architektura to dużo więcej niż praca nad deską kreślarską. Kiedy osiąga ona pełnię?
NaukaBezGranic: Multicultural Britain, warsztat. 21.10.14, Katowice.
Britain like many countries in Europe has a rich history of multiculturalism partly growing from the ashes of its once fading empire which has now ceased to be.
But what has grown from those ashes is a country rich in variety for anybody visiting or living there, from the allure of the Asian restaurants to the stardom of its sportsman and athletes of African descent and many more examples to be seen.
ORE: Szkolenie DELFORT: Z gramatyką za pan brat. Jak uczyć gramatyki...25.10.14, Chojnice.
Cele warsztatów:
Opracowanie ćwiczeń i metod umożliwiających nauczanie gramatyki języka niemieckiego w sposób praktyczny i skuteczny.
Wymiana doświadczeń
EDUNEWS.PL: JESZCZE NIGDY W EDUKACJI TAK WIELU...
Zaniepokojony mitami upowszechnianymi na temat rzekomej szkodliwości tabletów w edukacji małych dzieci postanowiłem napisać coś w temacie edukacji mobilnej. A skłoniło mnie do tego pewne stwierdzenie znalezione w sieci: „Nie ma praktycznie żadnych danych, określających wpływ takich technologii na dzieci“, autorstwa Dimitri Christakisa, szefa Centrum Zdrowia, Zachowań i Rozwoju Dziecka przy Szpitalu dla Dzieci w Seattle (2013)*
|