Goethe-Institut: Szklana ikona modernizmu – budowla na terenie fabryki zabawek Steiff w Giengen
Niewiele obiektów użytkowych może pochwalić się tak niezwykłą historią, jak – skonstruowana już w 1903 roku – szklana budowla na terenie fabryki zabawek Steiff.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 26.01.15, Jelenia Góra
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
EDUNEWS.PL: OTWARTA KLASA - OTWARTA PRZESTRZEŃ A EDUKACJA
Termin „otwarta klasa“ pojawił się w latach 60. XX wieku, choć pewne założenia takiej koncepcji znajdziemy już w myśli Dewey’a i Freinet’a w latach 20. XX wieku. Trudno jednak o jedną spójną definicję „otwartej klasy“, która narodziła się jako wyraz buntu i sprzeciwu wobec autorytarnej, wyalienowanej, sztywnej tradycyjnej klasy zamkniętej w czterech ścianach
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 26.01.15, Suwałki
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
NaukaBezGranic: Ceilidh Dancing, warsztat taneczny, 27.01.2015, Kraków.
People often look at the culture and traditions that make up the British Isles now let’s try some of the specific traditions that come from the Celtic side of Britain and not only Britain but its neighbour the Republic of Ireland.
Pearson: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 26.01.15, Suwałki
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Pearson:Konferencja dla nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, 23.01.15, Siedlce
My nie czekalismy! Wykorzystaliśmy czas i szansę i na fali zmian w prawie oświatowym dokonaliśmy zmiany naszych podręczników. Zmiany, zapewniającej kompatybilność naszych podręczników z obowiązującym prawem, ale i trendami w metodyce. Zadbaliśmy, by nasze wieloletnie podręczniki zachowały wszystkie dotychczasowe walory, by praca z nimi była przyjemna, tok lekcji wartki, a ćwiczenia sprzyjające uczeniu się naszych uczniów.
Goethe-Institut: Kino bez barier – Nowe aplikacje mobilne, rozwiązania streamingowe i...
Wiele osób z dysfunkcjami wzroku i słuchu stroni od kina. Wkrótce może to się zmienić, gdyż nowe aplikacje mobilne, rozwiązania streamingowe i okulary rozszerzonej rzeczywistości umożliwią inkluzywną percepcję filmów.
Film bez obrazu lub bez dźwięku? To rzecz normalna dla ludzi z upośledzeniem widzenia i słyszenia. Jednak nowe technologie cyfrowe mogą niebawem zrekompensować te braki. Rozwiązania techniczne, wspomagające niedosłyszących kinomanów, są już znane od dawna: pętle indukcyjne w kinach poprawiają odbiór dźwięku przez aparaty słuchowe.
|