Goethe-Institut: MUZEUM KOLUMBA- SIŁA TEGO, CO POMIĘDZY
Wizyta w Kolumbie może lekko znudzonego turystę wprawić w osłupienie. To bodaj jedyne muzeum na świecie, w którym równie dużą wagę przywiązuje się do tego, co w nim jest, jak i do tego, czego w nim... nie ma.
Serwis NF.pl: Buduj karierę na solidnych fundamentach
Budowanie własnej ścieżki kariery zawodowej to nie lada wyzwanie. Zarówno na jej początku, jak i na bardziej zaawansowanym etapie. Istnieją jednak filary, na których możemy oprzeć budowanie kariery. Oto one.
MNODN: 8 inteligencji a podstawa programowa wychowania przedszkolnego, czyli jak...05.12.15, Kraków.
Celem zajęć jest pokazanie w jaki sposób rozwijać różne obszary inteligencji dzieci w przedszkolu,
Odniesienie do rozporządzenia w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
EDUNEWS.PL: WSPÓŁPRACA W SZKOLE
Jedną z najbardziej poszukiwanych kompetencji jest dzisiaj umiejętność współpracy z różnymi ludźmi w różnych zespołach zadaniowych. Czy polska szkoła uczy współpracy? Różnie z tym bywa. Warto poświęcić więcej uwagi szkole jako instytucji, która nie tylko powinna uczyć współpracy, ale także sama powinna być instytucją współpracującą. Powstało wiele ciekawych i pomocnych materiałów, z których można od razu skorzystać
MNODN: Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i...05.12.15, Kraków.
Treścią warsztatów będą więc ćwiczenia, będące serią ruchów rozwojowych, wzorowanych na ruchach, jakie dziecko wykonuje w pierwszym roku życia. Wszystkie ćwiczenia wykonuje się na podłodze. Wspomagają one rozwój prawidłowego ustalenia głowy w stosunku do ciała, który stanowi podstawę kształtowania się prawidłowej postawy i koordynacji ruchowej, powodując rozwój umiejętności korzystania z lewej i prawej strony oraz górnej i dolnej części ciała.
DOS-ELTea: THINK FRESH – czyli Neurodydaktyka nareszcie w praktyce! 5.12.15 Rzeszow
Jak mózg uczy się języka angielskiego? Super-intensywne warsztaty już wkrótce w Twoim regionie !!!
EDUNEWS.PL: SPÓR O GIMNAZJA
Mam wrażenie, że machina ministerstwa edukacji istnieje sama dla siebie. Aby uzasadnić potrzebę swojego istnienia urzędnicy produkują masę nowych obowiązków dla dyrektorów i nauczycieli tworząc rozbudowany system kontroli oraz nadzoru. Podobne wrażenie odnoszę w kontekście wypowiedzi na temat likwidowania gimnazjów. W dyskusji o ich znaczeniu i miejscu w systemie nowoczesnej edukacji wynika, że szkoły funkcjonują po to, aby nauczyciele mieli pracę
Goethe-Institut: MYŚLENIE Z KOMPASEM I BEZ
Tłumacz bardzo chciałby wierzyć, że choćby niektóre słowa mają ścisłe odpowiedniki w tym drugim języku. Że na przykład w sprawach określanych przez wzorce z Sèvres i południki w Greenwich nie grożą nieporozumienia. Tymczasem już z dwiema spośród stron świata jest kłopot.
|