Nf.pl: Czego oczekuje od firm generacja milenium?
Do 2025 r. pokolenie milenium stanowić będzie 75 proc. ogółu siły roboczej na świecie. Z tego względu organizacje stają przed potrzebą dostosowania systemów do oczekiwań nowych pracowników – to ogromne wyzwanie zarówno dla firm jak i działów HR.
Pearson: Konferencja "Komunikacja bezpośrednia, wystąpienia publiczne - Paweł Prokopczuk", 06.02.16
Wybitny trener, niezwykle doświadczony w prowadzeniu szkoleń dedykowanych wzmacnianiu relacji i siły kontaktu.
Macmillan: TEACH BIG Konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego, 06.02.16, Sopot.
Wydawnictwo Macmillan serdecznie zaprasza na bezpłatną konferencję metodyczną dla nauczycieli języka angielskiego pod hasłem TEACH BIG
Pearson: Konferencja "Is self-assessment worth it? - Piotr Steinbrich", 06.02.16
Piotr is a lecturer and teacher trainer at the Catholic University of Lublin, Poland. He does seminars and workshops for teachers of English in Poland and abroad. Piotr is also a consultant of ELT materials for young learners and teenagers. His interest include child development, classroom discourse and spoken language. Recently, he has decided to go back to the roots and bought himself a 1950s guitar replica which receives regular treatment in a duet with Piotr's brother torturing his double-bass.
EDUNEWS.PL: ZOSTAŃ MEDIASPOŁECZNIKIEM
Uczysz się w gimnazjum lub w szkole średniej? Interesują Cię dziennikarstwo społeczne, blogowanie i nowe technologie? Chcesz nauczyć się prowadzić bloga, montować filmy, tworzyć podcasty, memy, animacje? Zostań Mediaspołecznikiem!
Macmillan: TEACH BIG Konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego, 6.02.16, Kraków
Wydawnictwo Macmillan serdecznie zaprasza na bezpłatną konferencję metodyczną dla nauczycieli języka angielskiego pod hasłem TEACH BIG
MNODN: D jak dysleksja rozwojowa – diagnoza, wsparcie, pomoc, 06.02.16, Kraków.
Celem kursu jest zapoznanie uczestników ze specyfiką zaburzeń typu dysleksja rozwojowa
Przekazanie wiedzy, rozwijanie umiejętności wsparcia dzieci – w zakresie teorii, diagnozy i terapii
Właściwe zrozumienie specyficznych trudności i potrzeb edukacyjnych dzieci jest niezbędne dla nauczycieli przedszkoli, szkół oraz rodziców tych uczniów
EDUNEWS.PL: UCZYĆ LEPIEJ - MOJE ZAWODOWE WYZWANIE
Kiedy patrzę za siebie, to trudno mi uwierzyć, że to już prawie 30 lat odkąd stanęłam przy tablicy, lecz nie jako uczennica, a przed moimi uczniami... Jeszcze pamiętam ich imiona i twarze. Pamiętam też słowa mojej opiekunki: „nauczyciel, który przestaje się doskonalić, nie stoi w miejscu – on się cofa”. Nigdy nie chciałam być tą, która się cofa. Od pierwszych miesięcy zdobywałam „kolejne szlify” – kursy, warsztaty, szkolenia, studia podyplomowe, literatura… I tak zostało do dziś. Za plecami trzy potężne segregatory potwierdzające moje słowa, a we mnie pytanie, co dalej?
|