MNODN: NOWE NARKOTYKI – Jak nie wpaść w pułapkę. Nowość, 18.11.16, Kraków.
NOWE NARKOTYKI – Jak nie wpaść w pułapkę
Nowość
EDUNEWS.PL: DOBRY NAUCZYCIEL MUSI LUBIĆ UCZNIÓW
„Dzieci są wrażliwe, pracować z nimi powinni dobrzy, wrażliwi ludzie” - mówi Joanna Urbańska "Nauczycielka Roku. 2016", laureatka dorocznego konkursu organizowanego przez Głos Nauczycielski i Ministerstwo Edukacji Narodowej
MNODN: Odwrócona klasa i formuła "blended learning" – zmiana struktury lekcji...18.11.16, Kraków.
Odwrócona klasa i formuła "blended learning" – zmiana struktury lekcji sprzyjająca rozwojowi kluczowych kompetencji cyfrowego pokolenia
NaukaBezGranic: FAMOUS AMERICAN WRITERS, 10.11.16, Lublin.
In this session we’ll look at some of the most influential literature and poetry released in the 19th 20th Century. Richie will give students an overview of writers such as Mark Twain, Edgar Allen Poe, J.D. Salinger and we’ll look at why they influential by investigating the similar themes of these writers.
EDUNEWS.PL: SZKOŁY ŚWIATA: JAMES MADISON HIGH SCHOOL
W październiku br. miałem możliwość odwiedzić wraz z Jolantą Okuniewską, nauczycielką z Olsztyna, dwie szkoły publiczne w Nowym Jorku. Byliśmy ogromnie ciekawi, jak są zorganizowane, jak wyglądają lekcje, jacy są nauczyciele, a jacy uczniowie. Do obu mogliśmy wejść dzięki temu, że pracują w nich finaliści konkursu Global Teacher Prize. W tej – Melissa Morris, nauczycielka muzyki i doradczyni dyrektora ds. zmian w szkole...
MNODN: Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania..18.11.16, Kraków.
Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania powszechnego problemu
NaukaBezGranic: FAMOUS AMERICAN WRITERS, 09.11.16, Rzeszów.
In this session we’ll look at some of the most influential literature and poetry released in the 19th 20th Century. Richie will give students an overview of writers such as Mark Twain, Edgar Allen Poe, J.D. Salinger and we’ll look at why they influential by investigating the similar themes of these writers.
EDUNEWS.PL: UPORZĄDKUJ WIEDZĘ Z MYŚLOGRAFIĄ
W ostatnich dniach stanęłam przed zadaniem porządkowania wiedzy moi uczniów z zakresu odmiany rzeczownika. Ponieważ rzecz dotyczy pierwszorocznych gimnazjalistów, postanowiłam podejść do tematu inaczej niż zwykle. Zamiast tradycyjnej „burzy mózgów”, zaproponowałam uzupełnienie narysowanej notatki...
|