|
Personnel Training Institute: 2 zjazd Akademii Sprzedaży w Szkole Językowej, 04-05.02.17, Warszawa.
Korzyści ze szkolenia:
Mapa marketingu wewnętrznego zwiększa sprzedaż, nie angażując dodatkowych środków finansowych.
Duże oszczędności na marketingu i przy jednoczesnym zwiększeniu jego efektywności.
EDUNEWS.PL: OCENIAJ I POZWÓL OCENIAĆ
Koniec semestru to czas podsumowań, wystawiania ocen. Skoro nasi uczniowie otrzymują noty, zgodnie ze zdobytymi umiejętnościami i zasobem wiedzy, może warto również młodym ludziom zaproponować dokonanie ewaluacji zajęć?
LCS-Centrum Szkoleniowo Tłumaczeniowe: AKADEMIA BIZNESU I ZARZĄDZANIA SZKOŁĄ JĘZYKOWĄ, 4.02.17,W-wa
Własna szkoła językowa to Twoje marzenie? hmm ale nie wiesz od czego zacząć? A może prowadzisz działalność ale wciąż brak Ci przysłowiowego KNOW HOW….
Jeśli tak to TE WARSZTATY są właśnie dla Ciebie
Nasze szkolenie zapewni Ci szereg niesamowicie potrzebnych informacji i materiałów. Na ich podstawie zostaniesz wyposażony w wiedzę, która umożliwi Ci skuteczne wprowadzenie i rozwijanie na rynku lokalnym SWOJEJ WŁASNEJ SZKOŁY JĘZYKOWEJ
KNOW HOW czyli m.in
Zarządzanie szkołą języków obcych (czy działalnością gospodarczą polegająca na świadczeniu usług z zakresu nauczania języków obcych).
Italicus: L'italiano al lavoro - Włoski w pracy
Sporym wyzwaniem dla wykładowców i lektorów jest nauczenie skutecznego posługiwania się językiem włoskim w pracy,
czyli z zachowaniem stylu, terminologii i rejestru właściwego
w konkretnej sytuacji biznesowej, handlowej czy urzędowej.
Jest to szczególnie trudne, gdy mamy do dyspozycji ograniczony czas lektoratu lub kursu.
Goethe-Institut: Nowy, lepszy semestr – Jak dobrze zacząć? spotkanie metodyczne, 27.01.17, Szczecin
Centrum Egzaminacyjnego Goethe-Institut w Szczecinie serdecznie zaprasza nauczycieli języka niemieckiego
na piątkowe otwarte spotkanie metodyczne przy kawie i ciastku poświęcone tematowi
„Nowy, lepszy semestr – Jak dobrze zacząć?”
EDUNEWS.PL: TAJEMNICZY OPIEKUN
Przeprowadziłyśmy wśród uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej badanie "Tajemniczy Opiekun". Miało na celu integrację grupy, zmianę stosunku uczniów wobec siebie, kształtowanie postawy empatii, ukazanie dorosłym, że dzieci potrafią być opiekuńcze oraz nauczenie dzieci sposobów, dzięki którym można pomagać innym w codziennych sytuacjach. Każdy z uczniów losował karteczkę z imieniem koleżanki/kolegi z klasy, nad którą/którym był zobowiązany sprawować dyskretną opiekę przez 5 dni. W ciągu tych dni, próbowałyśmy poprzez różnorodne metody m.in. zabawy integracyjne, scenki, własne przemyślenia uczniów czy teksty, uświadomić dzieciom czym jest pomaganie, i że warto pomagać...
Teatr Studio: BERLIN ALEXANDERPLATZ WEDŁUG ALFREDA DÖBLINA, poleca Goethe-I.27.01-21.02.17, Warszawa
Alfred Döbch stworzył wielowymiarowy portret
międzywojennego Berlina, na który składają się różne punkty widzenia, m.in. fragmenty artykułów prasowych, sprawozdania sądowe, mity greckie, popularne piosenki, treść miejskich afiszy, efekty dźwiękowe i cytaty z innych utworów. Jest to obraz chaosu wielkiego europejskiego miasta XX wieku, w którym dojrzewał współczesny nacjonalizm i faszyzm. Obraz ten w niepokojący sposób przypomina dzisiejszy świat, który rehabilituje myślenie skrajnie prawicowe. Dla nas Berlin to przede wszystkim stan umysłu, przestrzeń wolności i awangardy, zagrożona przez pospolite ruszenie moralistów (tak zwanych „porządnych” ludzi) i fanatyków władzy nad ludem. W takim Berlinie rozgrywa się przypowieść o Frankciszku Biberkopfie robotniku, alfonsie i mordercy, któremu dane jest przeżyć wewnętrzną przemianę, poprzez odrzucenie, a następnie zintegrowanie odkrytego w sobie zła. Uosobieniem tego zła jest Reinhold, obiekt fascynacji Biberkopfa, jego Cień.
Wymiar filozoficzny Berlin Alexanderplatz i jego unikalna forma od lat fascynuje twórców teatralnych i filmowych. Na podstawie powieści powstał m.in. znakomity serial w reżyserii Rainera Wernera Fassbindera i głośny spektakl w reżyserii Franka Castorfa. W Polsce tekst Döblina nie był dotychczas wystawiany.
EDUNEWS.PL: SKAZANI NA WYBÓR
Czy dzisiejsze pokolenie uczniów wie, czego chce? Czy to, że wybierają i mogą wybierać, jest w pełni świadome? Czy to co wybierają, jest podporządkowane osobistym wartościm, celom i potrzebom? Czy uczniowie w świecie wielokrotnego wyboru, nauczyli się decydować o sobie? I jeszcze jedno, czy dokładnie wiedzą, na czym im zależy? Jak można wspierać ich w indywidualnych wyborach i w przejmowaniu odpowiedzialności za własne uczenie się i przyszłe życie?
| |