MNODN KONFERENCJA: SZKOŁA zaPROGRAMOWANA na TIK, 01.04.17, Kraków.
KONFERENCJA: SZKOŁA zaPROGRAMOWANA na TIK
Zaskocz uczniów i pozwól im korzystać z telefonu podczas lekcji!
GOETHE-INSTITUT:SPOTKANIE AUTORSKIE: MA FLAKE Z ZESPOŁU RAMMSTEIN O BERLINIE, 27.04.17 Kraków.
SPOTKANIE AUTORSKIE MIASTO, KTÓREGO JUŻ NIE MA_FLAKE Z ZESPOŁU RAMMSTEIN O BERLINIE
EDUNEWS.PL: NISZCZĄCA SIŁA EGO
Rywalizacja, konkurowanie, wzajemne porównywanie się to efekt sztucznego budowania w szkołach i domach ego naszych uczniów. Chęć ciągłego wyścigu, udowadnianie swojej wielkości i przekonanie o własnej niezwykłości sprawiają, że wojny, bitwy i słowne pojedynki, jak też wszechobecny hejt i mowa nienawiści, to efekt rozbuchanego ego. Jego destrukcyjna i często niszcząca siła sprawiają, że wychowujemy nieszczęśliwe, sfrustrowane, cyniczne, często też zgorzkniałe i reaktywne społeczeństwo...
DELFORT REGIONAL INDYWIDUALIZACJA ĆWICZEŃ NA LEKCJI JĘZYKA NIEMIECKIEGO, 27.03.17, Zgierz
Na warsztatach zajmiemy się następującymi kwestiami:
przykłady zastosowania wybranych metod dydaktycznych sprzyjających indywidualizacji procesu nauczania
uwrażliwienie na zagadnienia edukacji włączającej (inkluzji)
zapoznanie się z obszarami wymagającymi specjalnego wsparcia.
FOKUS GRUNDSCHULE NOWE MEDIA NA LEKCJI JĘZYKA NIEMIECKIEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
Podczas warsztatów skupimy się na wykorzystaniu nowych mediów na lekcjach języka niemieckiego.
Jakie stwarza to możliwości?
Jakie korzyści oferuje to naszym uczniom?
Language Consulting Studio MLT: ENGLISH FOR PHARMACISTS, autorskie warsztaty, 26.03.17, Warszawa.
Zapraszamy na I część AUTORSKICH WARSZTATÓW JĘZYKOWYCH ENGLISH FOR PHARMACISTS
Praca.pl: Co oprócz pieniędzy można negocjować z pracodawcą
Z pracodawcą, obecnym lub potencjalnym, można negocjować nie tylko kwestię wysokości podstawowego wynagrodzenia. Rozmowy mogą dotyczyć także innych aspektów, które wpływają na ostateczne warunki zatrudnienia pracownika.
DOS-ELTea: ON-line, ONA off-line-czyli jak kreatywnie wykorzystać zasoby tradycyjnei..26.03.17, W-wa
ON-line, ONA off-line - czyli jak kreatywnie wykorzystać zasoby tradycyjne i ultranowoczesne, aby naprawdę skutecznie uczyć języka obcego
|