Wydawnictwo Prolog: Webinarium- Jak wychować szczęśliwe dziecko dwujęzyczne? 12.02.18, Kraków.
Na webinarium poświęconym tematowi "Jak wychować szczęśliwe dziecko dwujęzyczne " zastanowimy się, jak unikać ryzykownego " wrzucania dziecka w język". Podpowiemy, jak w zamian stworzyć dla niego przyjazną atmosferę "zanurzenia w języku", gdzie szukać sprzymierzeńców w pełnej wyzwań podróży do dwu - i wielojęzyczności. Jak wykorzystać metodę proponowaną przez Wydawnictwo Prolog w Pakiecie edukacyjnym Gwiazdka z nieba. Polskie rymowanki i piosenki.
Personnel Training Institute: Negocjacje handlowe w ramach AZ, 16-17.02.18,Warszawa.
Cele szkolenia:
Zrozumienie i doświadczenie potrzeb klienta.
Rozwinięcie umiejętności przygotowywania się do negocjacji i rozmów handlowych z klientami. Poszerzenie wiedzy z zakresu strategii negocjacyjnych i ich konsekwencji.
Edunation: EduMaraton Języki i Biznes - 17 lutego 2018 - ONLINE
EduMaraton to całodniowa konferencja online, poświęcona językom w biznesie, którą możesz oglądać z domu.
ARCHITEKTURA NAJWYŻSZEJ PRÓBY W SŁUŻBIE KULTURY TO WARTO ZOBACZYĆ – OD HAMBURGA PO BILBAO
Wybitna architektura wielu bibliotek, muzeów i sal koncertowych sprawia, że zostają one zauważone przez opinię publiczną. Dziś to kwestia istotniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.
GOETHE-INSTITUT: WYKŁAD: MARTIN REIN-CANO-ROLA OGRODU W KSZTAŁTOWANIU TOŻSAMOŚCI, 25.01,18, W-wa
Martin Rein-Cano, dypl. inż., architekt krajobrazu, urodził się w 1967 roku w Buenos Aires. Studiował historię sztuki na uniwersytecie we Frankfurcie nad Menem oraz architekturę krajobrazu na politechnikach w Hanowerze i w Karlsruhe. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobył w pracowni Petera Walkera i Marthy Schwartz w San Francisco.
Wydawnictwo Prolog: interAKTYWNIE w nauczaniu języka polskiego jako obcego, 29.01.18
Darmowe webinarium dla nauczycieli języka polskiego jako obcego
MNODN:Skoncentruj się!Praktyczne wskazówki do pracy z uczniem z trudnościami w koncentracji,02.02.18
Zapoznanie uczestników z teoriami naukowymi zagadnienia uwagi, rodzajami i przyczynami istnienia zaburzeń koncentracji uwagi,
Nabycie podstawowych umiejętności do pracy z dziećmi przejawiającymi trudności w zakresie koncentracji uwagi.
EDUNEWS.PL: CZY WARTO TWORZYĆ WŁASNE POMOCE DYDAKTYCZNE?
Odpowiednio dobrane pomoce dydaktyczne stanowią źródło bodźców zmysłowych, podnosząc efektywność stosowanych metod nauczania i samego procesu dydaktyczno-terapeutycznego. Okazuje się, że dzieci wbrew pozorom nie zawsze chcą korzystać z kupnych, kolorowych, często bardzo drogich i modnych zabawek i pomocy dydaktycznych...
|