IL PONTE poleca Nabucco Giuseppe Verdiego 15 i 17.01 - Teatr Wielki
Bliska każdemu Włochowi aria Va’pensiero, nazywana często nieoficjalnym hymnem Włoch, pochodzi właśńie z Nabucco Giuseppe Verdiego...
ANGLISTA poleca: Czerwony Kapturek (wyd. Langenscheidt)- recenzja
Jeśli twoje dziecko zna już wszystkie bajki i prosi cię o coś nowego to daj mu ‘Czerwonego Kapturka’ wydanego przez Langenscheidt. Dlaczego akurat tą książkę? Już wyjaśniam...
GANDALF poleca: Chiński 15 minut dziennie...
Specjalna metoda wizualna sprawia, że uczysz się szybko, skutecznie i z przyjemnością. Nie musisz zapisywać słówek, ani odrabiać pracy domowej - po prostu zasłoń odpowiedzi w książce skrzydełkiem okładki i sprawdź, ile zapamiętałeś...
Wydawnictwo Macmillan zaprasza na konferencje metodyczne w całej Polsce luty/marzec 2010
Wydawnictwo Macmillan serdecznie zaprasza na konferencje metodyczne dla nauczycieli języka angielskiego, które odbędą się w całej Polsce...
IL PONTE poleca wykład Filippo Brunelleschi - wczesny renesans włoski 13.01.
Zapraszamy na wykład. Filippo Brunelleschi - wczesny renesans włoski to kolejne spotkanie z historią sztuki w Centrum Promocji Kultury Praga Południe...
EDUNEWS.PL: SZKOŁY ŚWIATA: INNOWACYJNA EDUKACJA (1)
Jednym z najlepszych sposobów wprowadzania innowacji w szkolnictwie jest poznawanie dobrych praktyk szkolnych oraz uczenie się od innych, aby następnie przenosić najlepsze rozwiązania do praktyki szkolnej. Rozpoczynamy dziś cykl na temat innowacyjnych szkół, próbując przekazać ich doświadczenia i pokazać, w jaki sposób można uczyć i skutecznie i nowocześnie...
GANDALF poleca: Słownik techniczny czesko-polski
Materiał ten został zweryfikowany, uzupełniony i znacznie rozszerzony, szczególnie o terminy z takich dziedzin jak elektronika, informatyka, nauki biologiczne i rolnictwo...
DODN Jelenia Góra zaprasza na spotkanie dot. Nowej Podstawy Programowej z Języka Obcego 15.01.2010r.
PROGRAM: 1.Prezentacja filozofii zmian, czyli jakie umiejętności naprawdę powinniśmy kształcić podczas nauczania języka obcego; 2. Umiejętności kluczowe: w jaki sposób wkomponować je w treść lekcji...
|