ANGLISTA poleca Polish for Foreigners (wyd. Edgard) - recenzja
Gdybym była obcokrajowcem i musiała nauczyć się polskiego, z pewnością przeżywałabym katusze. Każdy wie, że to trudny i skomplikowany język i aby go opanować, trzeba czasu lub kursu ‘Polish for Foreigners’.
LangMarket poleca: WRITING INSPIRATIONS (photocopiable)
Ta książka to doskonały materiał do ćwiczenia umiejętności pisania, istne bogactwo ćwiczeń, które można wykorzystać NIE TYLKO JAKO POMYSŁY NA PRACĘ DOMOWĄ, ale także ćwiczenia do przeprowadzenia podczas lekcji...
EDUNEWS.PL: iNAUCZANIE
Młodzież z generacji "i" - urodzeni po 1990 roku użytkownicy tych cudownych urządzeń, w nazwie których dominuje "i" - iPodów, iPhoneów, Wii - wymaga innego podejścia w nauczaniu. Nazwijmy je: iNauczaniem, które to pojęcie kryje wiele znaczeń. Innowacyjne? Inne? Może spersonalizowane, zindywidualizowane, odnosząc się do tego "i" z języka angielskiego?
Macmillan ELT global Festival a prestigious conference for ELT professionals 24.05-Wrocław
Macmillan Polska is very proud to invite you to attend a unique event which will be held in Wrocław
IL PONTE poleca Miasteczko nietoperzy
Miasteczko nietoperzy to wciągająca autobiografia jednego z najważniejszych autorów włoskich XX wieku...
LangMarket poleca: Modern English Teacher - roczna prenumerata
To tutaj specjaliści z różnych części świata dzielą się swoimi doświadczeniami, stwarzając możliwość konfrontacji różnych metodologii nauczania języka angielskiego. W każdym wydanie kwartalnika znajdziemy obszerna sekcje poświęconą praktycznym rozwiązaniom metodycznym oraz specjalistyczne artykuły z obszarów lingwistyki i psychologii...
ANGLISTA poleca Real Life pre-intermediate (wyd. Pearson Longman) - recenzja
odejmując decyzję o zmianie podręcznika, nauczyciele szukają czegoś, co uzupełni braki poprzedniego podręcznika lub ułatwi pracę. Trudno wybrać coś dobrego spośród wszystkich propozycji na rynku. Jednak jeśli trafimy na ‘Real Life’ nie mamy wątpliwości...
INTELIGENCJA PEDAGOGICZNA, szkolenie we Warszawie, 20 maja 2010 r
Zastanawiali się Państwo czasem, czy na pewnym etapie pracy z uczniami można poprawić swoje umiejętności nauczania? Czy wiedzą Państwo, że można dotrzeć do uczniów, którzy nie chcą się uczyć? Albo w jaki sposób można zostać efektywnym nauczycielem i uczyć tak by uczniowie rozumieli materiał i z chęcią uczestniczyli w zajęciach?
|