MNODN zaprasza: 8.12 w Krakowie Angielski - kurs rozumienia ze słuchu w oparciu o serwisy inf.
Uczestnicy poznają źródła typowych problemów utrudniających rozumienie ze słuchu wraz z sugestiami oraz praktycznymi ćwiczeniami pomagającymi w usunięciu tzw. blokad językowych.
Rosyjski.Slowka.pl – Nowe filmy z języka rosyjskiego!
Teraz można się zapoznać ze słownictwem między innymi z zakresu:
nazw dni, miesięcy pór roku
określania godziny
bajek, kolorów, jedzenia, pracy
PASE zaprasza: Kapelusze Lektora IV - 11.12.2010 w Warszawie
Szkolenie 11 grudnia, jest powtórzeniem Kapeluszy Lektora, które odbyły się 23 października w Warszawie.
W programie m. in.:
Nauczyciel na rybach , czyli jak nie zaplątać się w sieci,...wirtualnej sieci
Jak Cię słyszą tak Cię piszą, czyli o nauczaniu wymowy na zajęciach językowych
EDUNEWS.PL: Dzieci coraz wcześniej odkrywają internet
Coraz młodsze dzieci korzystają z internetu. Jak się okazuje, co ósme dziecko w Polsce podczas korzystania z zasobów sieci doznało jakiejś przykrości. Na szczęście większość z nich umie sobie z nimi emocjonalnie poradzić. Niepokój budzi natomiast niska świadomość rodziców - alarmują naukowcy ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
NOWELA oraz CLE International - zapraszają romanistów 1.12 do Bydgoszczy - warsztaty metodyczne
Dla uczestników spotkania przewidziane są bezpłatne egzemplarze książek
oraz materiały informacyjno-dydaktyczne.
Pracownia Szkoleń Soft & Business Skills zaprasza 12.12. Wrocław
Training aims:
developing understanding of the profession of Soft Skills Trainer
analysing main areas of Soft Skills Training
broadening the knowledge of holding professional training sessions
practising the art. of preparing and evaluating „needs and requirement analysis”
analysing own training abilities
practising the art. of negotiating trainer rates
MACMILLAN INTERACTIVE WEBINARS: 8.12.2010- Steve Taylore-Knowles - Teaching the art of life
Teaching is often described as an art, but what kind of art is teaching? What does the metaphor say about how we view the process, ourselves as teachers and our learners? Is it a metaphor that we can usefully turn onto the content of our teaching?
EDUNEWS.PL: TEGO KANDYDATA PRZYJMIEMY, TEGO ODPRAWIMY Z KWITKIEM
Jak wykształcić "dobrego" nauczyciela? Jak zaprogramować uniwersalny i dobry jakościowo system kształcenia na wydziale pedagogicznym?
|