Oxford University Press: Webinarium „Inclusive practices in primary teaching” już 24.10!
In this webinar we are going to look at ideas and strategies to make our classroom more inclusive for all learners without forgetting our main aims of the lessons, getting learners engaged with English and help them to have a positive learning experience and to shine.
British Council: Live- Audiencja, spektakl na wielkim ekranie, 22.10.19, Multikina w całej Polsce.
W ramach projektu MultiCulture Britain, British Council i Multikino zapraszają na spektakl według scenariusza Petera Morgana („Królowa”, „Ostatni Król Szkocji”, „Frost/Nixon”, „Kochanice Króla”).
Oxford University Press: Webinarium Nurturing Imagination and Creativity in the Young Learner 20.11.
Webinarium Nurturing Imagination and Creativity in the Young Learner Classroom
EDUNEWS.PL: NAUCZANIE PRZEZ DOCIEKANIE CZYLI SŁÓW KILKA O METODZIE P4C
Może zacznę od końca…Dlaczego? Bo w polskiej szkole „przyjmuje się, że nauczyciel wie, a uczniowie nie wiedzą…” Istnieje tym samym dysproporcja między nauczycielem a uczniem… Po drugie, bo szkoła powinna być oparta na relacjach a nie racjach… Bo już czas na prawdziwie holistyczne podejście do ucznia - nie tylko w teorii… Bo chcemy kształcić myślących obywateli!
35. Warszawski Festiwal Filmowy, 11-20.10.19
Podczas tegorocznej, 35. edycji Warszawskiego
Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, zostanie pokazanych aż sto jedenaście filmów pełnometrażowych z całego świata i ponad 60 filmów krótkometrażowych. Warszawski Festiwal Filmowy od 1985 r. prezentuje filmy, które zachęcają do dyskusji i otwierają oczy: nowatorskie, buntownicze, po prostu niezwykłe.
Oxford University Press: Webinarium Nurturing Imagination and Creativity in the Young Learner 19.11.
Webinarium Nurturing Imagination and Creativity in the Young Learner Classroom
EDUNEWS.PL: CZY SYSTEM EDUKACJI PODĄŻA ZA NOWOCZESNYM NAUCZYCIELEM?
Oświata na całym świecie mierzy się z wyzwaniami, stawianymi przez realia XXI wieku. Rozwój technologiczny, gospodarczy i wynikające z niego wysokie oczekiwania oraz ambicje edukacyjne społeczeństw wymagają zmian modelu kształcenia. Dyskusja nad przyszłością szkoły wciąż się toczy. Także w Centrum Nauki Kopernik - podczas konferencji „Pokazać – Przekazać 2019”, gromadzącej szerokie środowiska edukacyjne
Oxford University Press: Webinarium From Communication to Mediation in language classes, 17.10.19.
The concept of inter-linguistic and inter-cultural mediation is increasingly present in ELT. It is a response to the way English is used in a global society hence its inclusion in CEFR competences, ELT syllabuses and assessment. This workshop looks at key features of linguistic mediation, and presents hands-on activities which involve mediating or re-presenting received information in language classes.
|