Wydawnictwo Pearson Longman- CYKL WEBINARIÓW, 8-24 LISTOPADA.
CYKL WEBINARIÓW,
8-24 LISTOPADA - czterech znakomitych autorów, setki nauczycieli z całego świata, sześć godzin interaktywnych warsztatów.
Zapraszamy do udziału w interaktywnych prezentacjach, które na żywo poprowadzą: Bob Hastings, Gavin Dudeney, Andy Hopkins i Joc Potters. W trakcie spotkań on-line mają Państwo możliwość zadawania pytań i aktywnego uczestniczenia w dyskusjach z nauczycielami ELT z całego świata.
PASE: V Edycja KAPELUSZY LEKTORA- warsztaty metodyczno-psychologiczne:w listopadzie w całej Polsce!
Stowarzyszenie PASE ma przyjemność zaprosić na warsztaty metodyczno-psychologiczne.
Warsztaty pozwalają wyposażyć lektorów języków obcych w nowatorskie, ciekawe rozwiązania do wykorzystania na zajęciach oraz pobudzić do samodzielnego poszukiwania innowacyjnych sposobów na ożywienie zajęć i ich większą efektywność i skuteczność!
15. Targi Książki w Krakowie: 3-6.11.2011 - zaprasza Księgarnia językowa ettoi.pl.
Księgarnia językowa ettoi.pl
Dystrybutor ELI PUBLISHING, LA SPIGA MODERN LANGUAGES serdecznie zaprasza na 15. Targi Książki w Krakowie od 3 do 6 listopada 2011r. gdzie zajmować będzie stanowisko nr B94.
Każda osoba odwiedzająca nasze stoisko będzie miała możliwość otrzymania bezpłatnych materiałów promocyjnych i katalogów wydawniczych!!!
NAUKA BEZ GRANIC! Multiculturalism w LISTOPADZIE 2011!
Europejskiego Programu Edukacyjnego zaprasza grupy zorganizowane ( nauczycieli wraz z uczniami) na listopadowe zajęcia!
EDUNEWS.pl: NIE ETYKIETUJMY DZIECI
Teoria inteligencji wielorakich opracowana przez Howarda Gardnera w 1983 roku rozszerza definicję inteligencji poza umiejętności mierzone przez testy ilorazu inteligencji. Profesor Gardner podzielił inteligencję na 9 odrębnych bloków, których wartości różnią się pomiędzy społeczeństwami, zgodnie z tym co dla danego społeczeństwa jest potrzebne, użyteczne i cenione. Zapraszamy do lektury wywiadu z Howardem Gardnerem, który powstał w związku z realizacją projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”
A w najbliższym The Teacher...
Flopsy, Mopsy, Cottontail and ...
Peter. Peter Rabbit is the most famous rabbit character in children’s literature created by Beatrix Potter. This interesting, strong and open minded woman is presented in the “A Tale from the Lake District” an article by Ma³gorzata Neckowicz. The text is worth reading as the
author showus not only this fascinating person’s life but teaches us how to make a good use of her books as well as her use of the characters, during teaching English classes. She convinces us that “biographies
are a rich source of the English language, which might be used for practicing vocabulary and grammar, as well as the four skills. Talking about real people has not only linguistic value but is also educational.
Showing human lives with their ups and downs causes reflection about the intricacies of life and gives us food for thought”. Beatrix Potter once said: “There is something delicious about writing the first words of
a story. You never quite know where they’ll take you.”
We know where we are going to take you with the October issue of The Teacher magazine; on a wonderful trip into the world of teaching. Especially that October is a really fantastic month, and those
who do not agree, because they miss summer, should look around and notice that there are more colours than during the summer time and nature gives us all its best (see the picture below) like a gorgeous
apple hanging innocently on the tree branch. Is it not the apple which started everything?;) Adamand Eve, Newton; apple pie, Big Apple (N.Y.); Apple Computers BTW, Steve Jobs (1955-2011) regards an apple as
the most perfect fruit) etc. We try hard for you, dear readers, as YOU ARE THE APPLE IN OUR EYE
NAUKA BEZ GRANIC! Ireland 1 w LISTOPADZIE 2011!
Richie Mullaney will take students on quick journey through 10,000 years of Celtic History, describe in full detail the strange cuisine.
EDUNEWS.pl: CZY BUDYNKI SZKOLNE MOGĄ BYĆ PIĘKNE I FUNKCJONALNE?
Przyzwyczajeni jesteśmy do kanciastości brył i szarości naszych szkół, z których wiele powstawało jeszcze w średnim lub późnym PRL. Jednolite pudełka z zamykanymi przedziałami pasowały może do koncepcji szkoły jako fabryki, ale dziś wydają się dziś być równie brzydkie jak... tabor kolejowy PKP. Czy możemy wreszcie zacząć myśleć o szkołach jako o wielofunkcyjnych, estetycznych przestrzeniach edukacji?
|