korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Szkolenie z zakresu wprowadzania w przedszkolu licencjonowanej metody Natural First Steps, 20.08.15

Drodzy Nauczyciele języka angielskiego w placówkach przedszkolnych!



Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu wprowadzania w przedszkolu licencjonowanej metody Natural First Steps® nauczania języka obcego małych dzieci 3-6-letnich.



Cel: zapoznanie Nauczycieli placówek przedszkolnych z zasadami nauczania języka obcego metodą N1S®

Adresaci: Nauczyciele języka angielskiego w przedszkolach

Cena: konferencja bezpłatna

Data konferencji: 20.08. (godzina szkolenia zostanie wkrótce Państwu przestawiona)

Czas trwania: ok. 4-5 godzin

Miejsce: Sala Konferencyjno-Szkoleniowa, ul. Legionowa 9/1 l. 156, Białystok



Nauczanie języków obcych na poziomie edukacji przedszkolnej nadal spotyka się z licznymi trudnościami ze strony dobrze przygotowanych materiałów adekwatnych do wieku dziecka jaki i metodyki nauczania obejmującej przynajmniej rok szkolny, której stosowanie gwarantowałoby wysoką efektywność pracy nauczyciela.



W obecnych czasach już jest trudno trafić na lekcje „niefajne”. Takich raczej nie ma. Szczycimy się, że Polska posiada kadrę świetnie wykształconych nauczycieli-lingwistów. Na licznych bowiem kursach doskonalących zdobyli kunszt w używaniu metod aktywizujących pracę dziecka i świetnie te umiejętności prezentują przed dyrektorem.

Niemniej niejednokrotnie obserwujemy niską skuteczność ich ciężkiej i choć efektownej, to nisko efektywnej pracy. Spotykamy się zazwyczaj z następującym rezultatem: dzieci świetnie opanowały parę liczebników, nazwy kolorów, zwierząt i parę używanych często poleceń.



Możemy założyć, że jest to efekt na 15-20 jednostek lekcyjnych. Czy więc pozostałe godziny nauczania w cyklu kształcenia przedszkolnego nie wniosły nic do poziomu kompetencji językowych dziecka?

Z pewnością nie możemy za ten stan rzeczy winić nauczyciela. Nie jest to bowiem wynik jego niestarannej pracy, gdyż zazwyczaj dzieci jak i ich rodzice są z zajęć i pani nauczającej bardzo zadowoleni.

Gdzie jest więc problem?



Przczyn takiego stanu rzeczy należy doszukiwać się w wielu czynnikach, takich jak choćby liczebność grup. Na to nie mamy niestety wpływu. Skupiamy się więc na tej części przyczyn, na które możemy oddziaływać.



Zebrane doświadczenia z pracy Metodą Natural First Steps® stanowią znaczącą odpowiedź na postawione pytanie. Stosując naczelną zasadę „przy okazji” oraz doskonale wmontowany w proces nauczania i bardzo ciekawy system powtórzeń, nauczyciel może przeprowadzić dzieci przez proces uczenia się w sposób dla nich niezauważalny lecz bardzo skuteczny. Dzieci nie muszą tu stawiać sobie żadnych celów edukacyjnych. Ich uwaga też nie jest kierowana na świadome zdobywanie umiejętności językowych. Jedynym zadaniem dziecka jest poddanie się ciekawej propozycji nauczyciela i doskonała zabawa. Całą resztę pracy wykonuje natura dziecka.

Certyfikowany Nauczyciel N1S® nie musi się trudzić nad przygotowaniem każdej lekcji, aby była atrakcyjna i przemyślana, gdyż w metodzie N1S® wszystko opracowane jest od A do Z. Wystarczy, że lektor opanuje niezbyt skomplikowaną metodykę Natural First Steps® a w zamian otrzyma zadowolenie dzieci i rodziców oraz skutek jakiego zawsze pragnął.

Rejestracja na bezpłatną konferencję odbywa się na stronie metody www.n1s.pl - początek rejestracji w dn. 17 sierpnia 2015 r.

Limit miejsc - 40



Uwaga! W konferencji, ze względu na możliwości sali szkoleniowej, może uczestniczyć max. 40 osób. O zakończeniu rejestracji powiadomimy na stronie.
Za te ograniczenia przepraszamy!



http://www.n1s.pl/ 2015-08-13

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.