korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
PASE: YOUNG LEARNERS konferencja dla nauczycieli, 15.03.14, Warszawa.
Stowarzyszenie PASE serdecznie zaprasza na konferencję YOUNG LEARNERS
która odbędzie się 15 marca 2014

Politechnika Warszawska, godz. 8.30-16.30


ABSTRAKTY


Sesje w języku polskim:

* Dyzio marzyciel czy roztargniony pędziwiatr – jak zwiększyć efektywność uczenia się dziecka z deficytem koncentracji uwagi.
W codziennej pracy z uczniami napotykamy na różnego rodzaju trudności związane nie tylko z zachowaniem dzieci ale również ich indywidualnymi umiejętnościami i możliwościami przyswajania wiedzy. Właściwe rozpoznanie źródła ich problemów pozwala na dostosowanie metod, narzędzi i sposobów przekazywania informacji ale też swojego podejścia do danego ucznia i jego trudności, w taki sposób aby zarówno nauczyciel, jak i uczeń widzieli wymierne efekty swoich starań.
W swoim wystąpieniu postaram się przybliżyć problematykę, która dotyka aktualnie sporej części uczniów, czyli zaburzeń koncentracji uwagi oraz odpowiedzieć na pytania typu „karać czy ułatwiać?” „stymulować czy zmniejszać wymagania”. Podzielę się propozycjami w jaki sposób można pracować z dzieckiem z deficytem uwagi w grupie innych dzieci, żeby umożliwić jemu i sobie sukces edukacyjny.

* Game Based Teaching na lekcji języka obcego.
Gry wspaniale motywują, uczą samodzielności, współpracy, zachęcają do komunikacji. Zapraszam do Krainy Game Based Teaching! Tutaj wszystko jest grą i nie traktujemy jej marginalnie! Zamienimy w grę całą lekcję! W trakcie warsztatu zaprezentujemy podstawy teorii GBT, opowiemy o technikach tworzenia super angażujących gier. Zrobimy gry i zagramy w gry. Pierwsza połowa warsztatów będzie poświęcona grom dla maluchów i dzieci wczesnoszkolnych, w drugiej części przedstawimy sposoby na uczniów ze starszych klas szkoły podstawowej i gimnazjum. Zostań Ulubionym Nauczycielem - zostań Mistrzem Gry!

* Motywa(k)cja dla (pozornie) opornych ?!
Nawiasy w tytule tej sesji mają kluczowe znaczenie. Będzie o motywacji „w akcji”, czyli nie akademicko, lecz bardzo praktycznie, w oparciu o liczne doświadczenia w pracy z małymi, całkiem małymi i trochę większymi – a także ich nauczycielami i, co równie ważne, rodzicami. Postaram się odpowiedzieć na kilka, moim zdaniem kluczowych pytań dla sukcesu jakichkolwiek prób nauczenia kogokolwiek jakiegokolwiek języka obcego:
- czy w nauce języka obcego motywacja wewnętrzna jest– jak mówią obecnie praktycznie wszyscy - bezdyskusyjnie lepsza od zewnętrznej?
- dlaczego motywacja do nauki generalnie maleje w miarę jak uczeń rośnie ?
- jak przekonać dziecko, że w ogóle warto próbować odzywać się po angielsku czy hiszpańsku do polskiej nauczycielki, polskiej mamy czy polskiej koleżanki?

* Rodzic - piąte koło u wozu?
Jestem współautorką programu do nauczania angielskiego dzieci w wieku 2-7 lat, jestem również lektorem i metodykiem z pasją, ale przede wszystkim jestem też mamą, która stara się dbać o edukację językową swoich dzieci. Z tych wszystkich perspektyw spojrzę na kwestię owego „piątego koła.” Niepotrzebne? Ale przecież konieczne! Bez koła zapasowego nie można jeździć…
Podczas prezentacji postaram się odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań:
Czy rodzic bardziej pomaga czy przeszkadza w nauczaniu?
Jak zaktywizować rodziców i wykorzystać tkwiący w nich potencjał?
Jak rozmawiać z rodzicami? Jak opowiadać o zajęciach i postępach dzieci?
Jakie gry i zabawy przekonają nawet rodzica, który nie zna języka obcego?
Czy i jak warto motywować rodziców?
Postaram się w kilku prostych krokach odczarować stereotypy związane ze współpracą z rodzicami podczas nauczania dzieci języka obcego oraz zaprezentować przykłady z życia oraz mojej wieloletniej praktyki zawodowej.

* Mam 6 lat i najbardziej lubię angielski!
Różnice w rozwoju psychofizycznym uczniów 6 i 7-letnich mają znaczący wpływ na ich sytuację w rzeczywistości polskiej szkoły. Rolą nauczyciela jest objęcie uczniów szczególną troską, zwłaszcza w procesie nauczania języka obcego. Jednocześnie obowiązkiem nauczyciela jest realizowanie podstawy programowej w grupach, które są coraz bardziej niejednorodne pod względem umiejętności i możliwości edukacyjnych. Porozmawiajmy o harmonijnym rozwoju językowym w klasach 1-3 z perspektywy ucznia, nauczyciela i rodzica.



Sesje w języku angielskim:

* The Primary Job - Activities for Children.
Nowadays, most of the materials available for the primary classroom contain a wide range of activities that stimulate children’s performance, thus helping in the acquisition of essential features of English. In this workshop, we will discuss the the activities that can be used as supplementary materials in a primary classroom, and whose execution stems naturally from the content of the coursebook.

* Lippy and Messy: Do you believe in magic?
*Lippy and Messy *is a TV series for young learners, designed to combine entertainment with language education. Lippy and Messy go through amusing adventures and each time learn new words, new language structures and at least one original song. The workshop will look at how the episodes and accompanying materials can be used both at school and at home. The presenter is co-author of the series and also plays the part of Wizzy, the Wizard of Words.

* Creating L2 fluent Speakers !
This presentation is designed to encourage ESL teachers to teach young learners how to speak in English confidently as well as prepare them for the Cambridge English Exams with confidence. Our aim is to encourage ALL of our students and give them support and assurance that they are ALL able to speak in English only if they want to. Furthermore, we want to promote unity in the classroom through ‘teaching with fun’ so that each individual student will act for the benefits of the group, and the group will act for the benefits of each individual.

* Teaching young learners through songs. How to create a motivating learning environment with songs.
Participants in this seminar will explore practical ways to make the most of their young learners' energy, curiosity and enthusiasm in order to facilitate the learning process. Ideas on how teachers can exploit songs in the ELT classroom will be presented which are guaranteed to liven up their classes.

* Using digital media and interactive storytelling to open the classroom doors to parents, and share with parents the school projects created by their children!
Discover how to reach the parents of your students and share with them classroom experiences and their children's projects, using digital and social media. Learn to use these skills to share exam preparation and other important classroom information with parents, so that parents are aware of what their young learners are studying and how they can support their learning at home. Give both parents and students a sense of achievement by sharing classroom successes in an exciting way to the outside world, while teaching and demonstrating to your students how to share safely online. This practical and inspiring talk will share examples and success stories of how other teachers and classrooms are implementing digital media and interactive storytelling into their classroom communications.


Konferencja organizowana we współpracy z:
* Bayard * Cambridge University Press * Cambridge English Language Assessment * DeDOMO Education * English Consulting * Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji * Księgarnia Językowa Akademia * LANG Language Training Centre * Lippy & Messy * MM Publications * Nowa Era * PEARSON * Play Me and Learn * Teddy Eddie * Agencja turystyczna ATAS *
Patronat medialny:
* The Teacher * szukaj.lektora.pl *
Serdecznie zapraszamy
zespół PASE | 226 39 69 | pase@pase.pl

Abstrakty, noty, rejestracja:


http://www.kapeluszelektora.pl/young-learners 2014-03-04

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.