korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Oxford University Press: Oxford Primary -szkolenie dla nauczycieli klas IV-VI SP,14.02.13, Warszawa.
Zapraszamy Państwa na szkolenia w ramach akcji Oxford Primary.


To cykl różnorodnych działań dla nauczycieli szkoły podstawowej, dzięki którym otrzymują oni pełne i szczegółowe informacje ułatwiające prowadzenie wartościowych i atrakcyjnych lekcji z wykorzystaniem naszych kursów, a także mają okazję rozwinąć swój warsztat i umiejętności metodyczne w zakresie nauczania języka angielskiego.

Tematyka Oxford Primary w tym roku obejmuje najważniejsze tematy wymieniane przez nauczycieli:

nauczanie początkowe w dużych klasach o zróżnicowanym wieku dzieci, znajomości języka i uzdolnieniach,
praca nad warsztatem nauczycielskim – wykorzystanie nowoczesnych i nowatorskich narzędzi w pracy nauczyciela w sposób ułatwiający mu życie i uatrakcyjniający lekcje,
rozwój wiedzy i umiejętności związanych z przygotowaniem dzieci do udziału w egzaminach w obliczu projektu wprowadzenia testu kompetencji z języka angielskiego na koniec szóstej klasy.

Zapraszamy Państwa także do udziału w promocji Oxford w naszej szkole, w której mogą Państwo uzyskać szczególne korzyści dla całej szkoły, uczniów, rodziców, dyrekcji i nauczycieli. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo od swojego konsultanta.


Dla nauczycieli klas IV-VI szkoły podstawowej
Budowanie odporności psychicznej uczniów w sytuacji egzaminacyjnej – rola i zadania nauczyciela

Terminy:
13.02.2013 r. godziny 14:30 - 15:30 - Mateusz Referda
14.02.2013 r. godziny 11:20 - 12:30 - Mateusz Referda
14.02.2013 r. godziny 14:30 - 15:30 - Mateusz Referda

Budowanie odporności psychicznej uczniów w sytuacji egzaminacyjnej – rola i zadania nauczyciela
Prezentacja porusza zagadnienia związane ze stresem i radzeniem sobie przez uczniów z trudnymi sytuacjami, takimi jak egzamin. Zdefiniujemy pojęcie stresu z wyszczególnieniem sytuacji postrzeganych przez uczniów jako wyjątkowo stresujące. Scharakteryzujemy też wpływ stresu na funkcjonowanie uczniów. Kolejna część dotyczy praktycznych aspektów związanych z interakcją nauczyciel – uczeń, zawierała zalecenia, jak budować odporność psychiczną u uczniów oraz tworzyć atmosferę sprzyjającą rozwijaniu motywacji i osiąganiu sukcesów. Na zakończenie omówimy propozycje konkretnych technik relaksacyjnych zmniejszających poziom odczuwanego stresu.

Mateusz Referda, psycholog, w 2010 roku ukończył studia magisterskie w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim (specjalność psychologia kliniczna, osobowości, zdrowia i psychoterapii. Po ukończeniu studiów podjął pracę w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej specjalizując się w diagnozie i pomocy psychologicznej dzieciom i rodzinom, prowadzeniu pogadanek dla rodziców, a także udzielaniu wsparcia i organizowania szkoleń dla nauczycieli. Równocześnie uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu udzielania pomocy psychologicznej oraz wspierania dzieci i rodzin. Po uzyskaniu magisterium rozpoczął studia doktoranckie z zakresu psychologii. Jego zainteresowania naukowe skupiają się wokół psychologicznych aspektów porażki i niepowodzeń szkolnych, a także osobowościowych uwarunkowań sukcesów edukacyjnych.

Zapraszamy na tę stronę ponownie. Już wkrótce kolejne propozycje webinariów.

Zapraszamy także na warsztaty prowadzone przez naszych konsultantów.
Szczegółowe informacje już wkrótce znajdą Państwo na naszej stronie internetowej >>


http://www.wydawnictwo.oxford.pl/aktualnosci/art,153,oxford-prim ary-zapraszamy-na-szkolenia.html 2013-02-09

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.