korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Oxford University Press: Oxford Primary - szkolenie dla nauczycieli klas 1-3 SP, 14.02.13, Warszawa.
Zapraszamy Państwa na szkolenia w ramach akcji Oxford Primary.


To cykl różnorodnych działań dla nauczycieli szkoły podstawowej, dzięki którym otrzymują oni pełne i szczegółowe informacje ułatwiające prowadzenie wartościowych i atrakcyjnych lekcji z wykorzystaniem naszych kursów, a także mają okazję rozwinąć swój warsztat i umiejętności metodyczne w zakresie nauczania języka angielskiego.

Tematyka Oxford Primary w tym roku obejmuje najważniejsze tematy wymieniane przez nauczycieli:

nauczanie początkowe w dużych klasach o zróżnicowanym wieku dzieci, znajomości języka i uzdolnieniach,
praca nad warsztatem nauczycielskim – wykorzystanie nowoczesnych i nowatorskich narzędzi w pracy nauczyciela w sposób ułatwiający mu życie i uatrakcyjniający lekcje,
rozwój wiedzy i umiejętności związanych z przygotowaniem dzieci do udziału w egzaminach w obliczu projektu wprowadzenia testu kompetencji z języka angielskiego na koniec szóstej klasy.

Zapraszamy Państwa także do udziału w promocji Oxford w naszej szkole, w której mogą Państwo uzyskać szczególne korzyści dla całej szkoły, uczniów, rodziców, dyrekcji i nauczycieli. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo od swojego konsultanta.

W tym roku szczególnie skupiamy się na nowym wydaniu naszego bestsellera dla klas 1-3 - Super Sparks, oraz na przygotowaniu uczniów klas 4-6 do sprawdzianu szóstoklasisty.

Już wkrótce będzie można poćwiczyć uczenie z Super Sparksem, Treetopsem i Steps in English, poznać tajniki efektywnego przygotowywania dzieci do sprawdzianu szóstoklasisty, potrenować uczenie z użyciem materiałów cyfrowych w ramach organizowanych przez nas, praktycznych warsztatów oraz webinariów.

Zaproszenie do rejestracji na webinaria otrzymają Państwo niebawem, jednak już teraz zachęcamy do zapoznania się z terminami i tematami webinariów, a także do zarezerwowania sobie odpowiednio czasu.



dla nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej
Early English in English - spotkanie z Autorkami kursu Sparks

Terminy:
13.02.2013 r. godziny 13:00 - 14:00 - Magdalena Szpotowicz
14.02.2013 r. godziny 10:00 - 11:00 - Małgorzata Szulc-Kurpaska
14.02.2013 r. godziny 13:00 - 14:00 - Małgorzata Szulc-Kurpaska

Early English in English
Sukces we wczesnym przyswajaniu języka obcego zależy między innymi od ilości i jakości kontaktu z nauczanym językiem. Nie wystarczy jednak samo eksponowanie na język i osłuchanie z nim. Konieczne jest również aktywne użycie języka w interakcji z dorosłym lub innymi dziećmi. W przypadku nauki języka obcego w szkole, o wiele trudniej zapewnić dużą intensywność kontaktu, która jest oczywista w sytuacji gdy dzieci przebywają w kraju, w którym ten język je otacza w mediach i wśród rówieśników. Język nauczany w szkole to jedynie dwie lekcje w tygodniu, które trzeba jak najlepiej wykorzystać , aby zapewnić maksymalną ilość kontaktu z językiem i zachęcać do pierwszych, prostych interakcji w języku angielskim.
Ważnym źródłem języka jest dla dzieci nauczyciel. Używany przez niego język może być na początku bardzo prosty, składać się z kilku zwrotów wspieranych gestami. Najważniejsze jest to, że dzięki wczesnemu wprowadzenia języka angielskiego jako języka komunikacji w klasie dzieci uczą się, że można porozumiewać się w też w innym języku niż ojczysty i że nie muszą konieczne rozumieć wszystkiego co słyszą, a jedynie podstawowy przekaz. Drugim ważnym źródłem są nagrania z podręcznika. Jeżeli są różnorodne, prezentują różne głosy: dziecięce, dorosłe, kobiece i męskie, są zrealizowane w różnym tempie i w różnych sytuacjach to sprzyjają rozwojowi umiejętności rozumienia ze słuchu, czyli umiejętności, która rozwija się najwcześniej i do rozwijania której dzieci są najbardziej predysponowane.
W prezentacji zostaną przedstawione przykłady nowych ćwiczeń wprowadzonych w Super Sparks, które rozwijają umiejętność rozumienia ze słuchu i w których nauczyciel wspiera reagowanie w języku obcym. Ważne jest, aby te ćwiczenia zostały wprowadzone w języku obcym przez nauczyciela przy pomocy prostych poleceń i prezentacji a także aby po wykonaniu ćwiczenia nauczyciel sprawdził odpowiedzi uczniów stymulując ich do użycia języka obcego. W ten sposób uczniowie uczą się na czym polega ćwiczenie oraz jakiego języka mają użyć aby je dobrze wykonać.

Dr Magdalena Szpotowicz jest absolwentką Instytutu Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Jej praca doktorska poświęcona była nauczaniu języka angielskiego w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest adiunktem w Katerze Edukacji Początkowej UW gdzie prowadzi zajęcia na specjalności Wczesne Nauczanie Języka Angielskiego. Pracuje też w Instytucie Badań Edukacyjnych, gdzie prowadzi m.in. badania nad efektywnością nauczania języka angielskiego. W latach 2006-2010 kierowała badaniem Early Language Learning in Europe w Polsce, a w latach 2008-9 pracami nad podstawą programową dla języka obcego nowożytnego. Jest współautorką książki metodycznej Teaching English to Young Learners (PWN) oraz programów nauczania dla klas I-III i przedszkola (OUP). Lubi uczyć dzieci, a kształcenie nauczycieli języka sprawia jej wiele satysfakcji. Sparks to zwieńczenie wielu doświadczeń zawodowych i wiele radości ze współpracy przy tworzeniu materiałów dla polskich uczniów i nauczycieli.

Dr Małgorzata Szulc-Kurpaska od 1990 roku uczy metodyki w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych. Specjalizuje się w metodyce nauczania dzieci. Ukończyła kurs organizowany przez British Council w zakresie nauczania języka angielskiego dzieci w I etapie edukacyjnym, uzyskując tytuł edukatora. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i metodyków. Jest współautorką programów nauczania języka angielskiego w klasach 1-3 oraz w przedszkolu. Jest współautorką podręcznika Sparks wydanego przez Oxford University Press oraz podręcznika z metodyki nauczania języka angielskiego w młodszych grupach wiekowych Teaching English to Young Learners. W 2008 r. na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej brała udział w pracach nad projektem podstawy programowej dla języka obcego. Od 2010 roku współpracuje z Instytutem Badań Edukacyjnych w Warszawie w projektach badania efektywności nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej.

http://www.wydawnictwo.oxford.pl/aktualnosci/art,153,oxford-prim ary-zapraszamy-na-szkolenia.html 2013-02-07

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.