korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Macmillan Young Learners Congress, 18.05.13. Warszawa.
Macmillan Young Learners Congress

Warszawa, 18 maja (sobota) 2013
Uczelnia Łazarskiego, ul. Świeradowska 43 (aula nr 58, parter, sektor E)



Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie w branży ELT – superintensywne konferencje metodyczne w Warszawie i Krakowie z udziałem uznanych autorytetów metodyki i pedagogiki nauczania dzieci w klasach I–III. Podczas czterech praktycznych sesji szkoleniowych dowiedzą się Państwo, jak rozwijać kreatywność dzieci dzięki zastosowaniu historyjek i elementów dramy, jak mądrze chwalić i przekazywać informację zwrotną oraz jak utrzymać dyscyplinę w klasie i przeciwdziałać trudnym zachowaniom uczniów. Intensywne, 90-minutowe sesje poprowadzą doświadczone trenerki oraz autorki licznych publikacji metodycznych i naukowych: Carol Read i dr Wanda Baranowska.

KOSZT UDZIAŁU W KONFERENCJI
Wczesna rejestracja i płatność do 30 kwietnia: tylko 99 zł
Rejestracja i płatność w dniach 1-14 maja: 120 zł
Termin rejestracji i dokonania płatności upływa 14 maja 2013

Macmillan Young Learners Congress
creativity communication classroom management
Warszawa, 18 maja (sobota)
Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43 (aula nr 58, sektor E)
PROGRAM KONFERENCJI
8:30 – 9:00 Rejestracja
CAROL READ - BLOK METODYCZNY W JĘZYKU ANGIELSKIM
Carol Read has over 30 years’ experience in English language teaching as a teacher,
teacher trainer, academic manager and materials writer. She has taught students of all
ages and levels, from very young children to adults. Carol’s main specialisation is in
primary language teaching and she has run numerous teacher education courses and
worked as an educational consultant in many different countries in Europe, Latin America
and Asia.
Carol has published extensively in the field of teaching English to young learners, including
course books, supplementary materials, online storytelling and CLIL projects, as well as
many articles on primary ELT methodology. Carol’s award-winning titles include the first
edition of Bugs World (with three co-authors) which won a British Council Innovation Award, 500 Activities for the
Primary Classroom which was Highly Commended in the ESU Duke of Edinburgh awards, and the children's reader Is
it a Butterfly? which won an Extensive Reading Foundation Award (all published by Macmillan Education). Carol is
currently President of IATEFL (International Association of Teachers of English as a Foreign Language)

10.50 – 12.20 To praise or not to praise?
Most educators and parents agree that praise develops children’s self-esteem. But does this mean the more praise
children receive the better? This practical workshop examines the role of praise when working with children. exposes
the pitfalls of praise and suggests when and how to use praise effectively to develop children’s positive self-beliefs
and to manage your classes successfully.
12.20 – 13.30 Przerwa na lunch we własnym zakresie

DR WANDA BARANOWSKA – BLOK PEDAGOGICZNY W JĘZYKU POLSKIM
Dr Wanda Baranowska jest starszym wykładowcą i prodziekanem wydziału pedagogiki
w Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Pełni również funkcję koordynatora
merytorycznego projektów badawczych, realizowanych we współpracy zagranicznej.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z trudnymi zachowaniami dzieci i młodzieży,
w szczególności takimi zaburzeniami rozwoju, jak ADHD, zespół Aspergera, zaburzenia
opozycyjno-buntownicze czy zaburzenia zachowania.
Dr Wanda Baranowska jest autorką i redaktorką książek: „Nauczyciel a uczeń z ADHD”,
„ADHD – polemiki i badania”, „ADHD – prawie normalne życie” oraz wielu artykułów
naukowych opublikowanych w Polsce i za granicą. Wiele celnych obserwacji zawdzięcza wieloletniej praktyce
dydaktycznej: ma poza sobą dwudziestoletni staż pracy nauczycielskiej w klasach I–III oraz ponaddziesięcioletnią
działalność szkoleniową na rzecz nauczycieli.
13:30 – 15:00 „Jaś się wierci, Małgosia milczy, a Ania płacze” – czyli o zachowaniach dzieci, które zakłócają płynną
edukację w klasach I–III
Zdarza się, że starannie przygotowane plany przeprowadzenia lekcji w klasach I–III zostają zaprzepaszczone na
skutek zachowania uczniów zakłócającego ogólną dyscyplinę w klasie. Jaka jest geneza takich zachowań i jak
najskuteczniej im zapobiegać – na te pytania odpowiem Państwu podczas dwóch sesji warsztatowych. W trakcie
pierwszej części przyjrzymy się różnorodnym trudnym zachowaniom dzieci w klasie. Uporządkujemy je w grupy,
odpowiadające zakłóceniom i zaburzeniom rozwoju, oraz wyjaśnimy przyczyny ich występowania.

13:30 – 15:00 „Jaś się wierci, Małgosia milczy, a Ania płacze” – czyli o zachowaniach dzieci, które zakłócają płynną
edukację w klasach I–III
Zdarza się, że starannie przygotowane plany przeprowadzenia lekcji w klasach I–III zostają zaprzepaszczone na
skutek zachowania uczniów zakłócającego ogólną dyscyplinę w klasie. Jaka jest geneza takich zachowań i jak
najskuteczniej im zapobiegać – na te pytania odpowiem Państwu podczas dwóch sesji warsztatowych. W trakcie
pierwszej części przyjrzymy się różnorodnym trudnym zachowaniom dzieci w klasie. Uporządkujemy je w grupy,
odpowiadające zakłóceniom i zaburzeniom rozwoju, oraz wyjaśnimy przyczyny ich występowania.
15.00 – 15.20 Przerwa kawowa
15:20 – 16:50 „Jaś siedzi, Małgosia opowiada, a Ania się uśmiecha”– czyli strategie harmonijnej pracy dydaktycznowychowawczej na lekcjach w klasach I–III
Podczas drugiej części warsztatów przedstawię Państwu, jak skutecznie przeciwdziałać niepożądanym
zachowaniom dzieci. Zwrócę szczególną uwagę na sposób budowania komunikatów werbalnych i niewerbalnych
oraz zaproponuję najkorzystniejsze formy pracy indywidualnej i zespołowej. Ponieważ efekty pracy z dziećmi oraz
ich motywacja do nauki są ściśle powiązane z dyscypliną, zaprezentuję Państwu skuteczne narzędzia
dyscyplinujące i systemy nagradzania uczniów.

http://www.macmillan.pl/index.php/czytaj-wszystkie-wiadomoci-/26 13-macmillan-young-learners-congress 2013-04-21

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.