korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych, 08.02.20, Kielce.
Konferencja metodyczna
Kielce, 8 lutego (sobota)
Hotel Best Western Grand,
ul. Sienkiewicza 78, sala Dębowa
Trenerzy: dr Monika Cichmińska, Dominika Krawczyńska


9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników (klasy I–III)

10.00 – 11.10 Mądra zabawa to podstawa!

W co, po co i jak się bawić na zajęciach języka angielskiego w klasach 1 – 3?!
Zabawa uczy. To prawda – ale czy każda? I czy każda w równym stopniu? Czy lekcja angielskiego staje się automatycznie lepsza wtedy, gdy dzieciaki więcej się bawią...? Jak potrzebę zabawy uzasadnić ważnym dorosłym: dyrektorowi szkoły (którego być może drażni hałas na angielskim...), rodzicom
(którzy być może woleliby poważną naukę gramatyki od pierwszej klasy...), a może też samym sobie (choć może nie do końca lubimy leżenie z dziećmi na dywanie czy przebieranie się za śmieszne stwory...)?
Na takie właśnie superważne pytania odpowiadamy w tej superpraktycznej sesji. Minimum teorii, maksimum sprawdzonych, autorskich pomysłów na to, w co się bawić na angielskim, ile się bawić i jak się bawić, żeby ta zabawa miała jasny cel językowy i ogólnorozwojowy, żeby naprawdę
angażowała dzieciaki, a jednocześnie pomagała uczyć języka! Nauczysz się, jak dobierać gry i zabawy, aby tworzyć mądre, skuteczne i angażujące lekcje języka angielskiego dla najmłodszych, bazując przede wszystkim na znakomitym podręczniku i materiałach uzupełniających.

11.10 – 11:30 Przerwa / rejestracja uczestników (klasy IV–VIII)

11.30 – 12.40 Friendly and smart lesson planning in upper primary English classroom
We may not know everything about how the brain works and how it learns anything, but we know enough to be able to describe what typical students between grade 4 and 8 should be able to remember and produce when it comes to an English lesson. Entering grade 4, children still have limited abstract thinking skills and underdeveloped memory, but they are also curious and ready to engage in any physical activity that we will
propose. However, as they become older, their cognitive skills and memory will develop, and the focus may shift from the physical learning to more visual, more abstract and reflective learning.
In the session I will show you what to do (and what not to do) when teaching this very special age group, in agreement with what we know about how they remember and learn best. I’ll talk about how to have clear but achievable lesson goals, plenty of recycling activities, and a lot of opportunities for visual and physical learning – all easily integrated into a lesson plan which is smart and friendly – both for the teacher
and the students.

12.40 – 12.50 Przerwa

12:50 – 14:00 Good results don’t come easy: back to the basics
The majority of the 8-graders who took this year’s Egzamin Ósmoklasisty considered the test to be quite easy. And so did their teachers, interestingly. And yet the national average (59%), which barely qualifies as a passing grade, proves otherwise.
In the session, we will take a close look at the results and point out the key difficulties. I will present a few long-term strategies on how to work on the problem areas the students have. I’ll argue that we need to go back to the basics: to the simplest grammatical structures, which need to be recycled again and again, and used in varied, meaningful activities. We also need more mindful, focused language practice (and a lot less repetitive drilling of exam tasks), as well as a greater focus on accuracy and – surprise, surprise – on speaking activities. Do you want to know why and how?
Come along and find out.

MATERIAŁY KONFERENCYJNE:
 Podręcznik Tiger & Friends 1
 Zeszyt ćwiczeń Tiger & Friends 1
 Galaktyka języka z Bugs Team i Tiger & Friends
 Przykładowe strony podręcznika i zeszytu ćwiczeń Brainy 4
 Egzemplarz promocyjny podręcznika Brainy 7
 Egzemplarz promocyjny książki ucznia Repetytorium ósmoklasisty 7
 Przykładowe strony zeszytu ćwiczeń Repetytorium ósmoklasisty 7
 Przykładowe strony zeszytu przedmiotowego Repetytorium ósmoklasisty 7
 Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bezpłatną konferencję metodyczną dla nauczycieli języka angielskiego poprowadzą doświadczone trenerki dr Monika
Cichmińska i Dominika Krawczyńska. Prosimy o dokonanie rejestracji na konferencję poprzez wypełnienie krótkiego
formularza on-line.

ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ >>

https://www.macmillan.pl/konferencje?task=register&id=19&miejsce =kielce 2020-02-05

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.