korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół gimnazjalnych, 08.02.14, Poznań.

Wydawnictwo Macmillan
serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie metodyczne dla nauczycieli j. angielskiego szkół gimnazjalnych prowadzone przez dr Marzenę Żylińską pod hasłem
TEACH BIG


8 lutego (sobota) 2014 roku w Poznaniu
Hotel IBB ANDERSIA, Plac Andersa 3



Dr Marzena Żylińska zajmuje się metodyką i neurodydaktyką. Propaguje wprowadzenie do szkół nowej, opartej na wnioskach płynących z neuronauk, kultury edukacyjnej. Pracuje jako wykładowca w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Toruniu. W licznych publikacjach i na seminariach promuje twórcze wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu. Współorganizowała europejski projekt „Zmieniająca się szkoła”. Jest autorką materiałów
dydaktycznych wykorzystujących wnioski płynące z badań nad mózgiem oraz książek „Między podręcznikiem a internetem” (Warszawa 2013), „Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi” (Toruń 2013).
Prowadzi blog „Neurodydaktyka, czyli neurony w szkolnej ławce”.

PROGRAM SZKOLENIA METODYCZNEGO

10.30-11.00 Rejestracja uczestników

11.00-12.30 Jak mózg uczy się języków obcych?

Gdy powstawał obecny model edukacyjny niewiele wiedziano o przebiegu procesów uczenia się. Od kilkunastu lat możemy wreszcie zaglądać do uczących się mózgów dzięki metodom neuroobrazowania. I choć zrobiliśmy dopiero pierwszy, mały krok w kierunku zrozumienia natury procesów uczenia się i zapamiętywania, to już dziś wiemy, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Współcześni badacze mózgu dowodzą, że istnieje ścisły związek między tym, w jaki sposób zorganizowana została szkolna nauka, a problemami z motywacją i niską
efektywnością nauczania. Mówiąc wprost: nasze mózgi zostały stworzone do tego, żeby się uczyć, ale
w naturalny sposób robią to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły…
Jak zatem można pomóc mózgowi ucznia naprawdę uczyć się języka obcego? Jak skutecznie wykorzystać nie tylko kanały uczenia się jawnego, ale również utajonego? O tym właśnie będzie moja sesja. W czasie spotkania dowiedzą się Państwo, jakie warunki muszą być spełnione, by nasi uczniowie na lekcjach nie tracili motywacji do nauki i aby możliwie dużo zapamiętali. Wspólnie przekonamy się, że dzięki stosowaniu zasad neurodydaktyki proces uczenia
się może być nie tylko dużo efektywniejszy, ale również znacznie przyjemniejszy.

Prosimy o dokonanie rejestracji na konferencję poprzez wypełnienie krótkiego formularza on-line.

Zobacz więcej szczegółów:


http://www.macmillan.pl/components/com_conferences/docs/invitati ons/poznan_gim.pdf 2014-02-04

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.