korepetycje angielski korepetycje niemiecki
Nie jesteś zalogowany.
Nie masz konta?
MACMILLAN: Facts and myths in brain-friendly teaching and learning - webinarium 12.04.2018

Facts and myths in brain-friendly teaching and learning
czyli jak naprawdę uczy się mózg i jak to wykorzystać w klasie

Szczegóły szkolenia:

Data szkolenia: 12 kwietnia (czwartek) w godzinach 19:30 - 21:20

Czas trwania: 100 minut + 10 minut przerwy

Typ szkolenia: webinarium

Język: angielski


Dla kogo jest szkolenie?
Nauczyciele j. angielskiego w klasach 1-3 szkoły podstawowej
Nauczyciele j. angielskiego w klasach 4-8 szkoły podstawowej
Nauczyciele j. angielskiego w gimnazjum
Nauczyciele j. angielskiego w szkołach ponadgimnazjalnych
Lektorzy j. angielskiego w prywatnych szkołach językowych
Lektorzy j. angielskiego na wyższych uczelniach


Opis szkolenia:
Czy wiesz …

co z punktu widzenia mózgu znaczy „uczyć się”?
jak lubi, a jak nie lubi uczyć się mózg?
czy rzeczywiście „miejscem pracy nauczyciela” jest mózg i co to właściwie znaczy?
jak można tę wiedzę praktycznie wykorzystać w klasie?

W swojej pracy nauczyciela często sięgamy po informacje z różnych dziedzin wiedzy: pedagogiki, psychologii czy językoznawstwa. Ostatnio bardzo popularne stało się poszukiwanie informacji o tym, jak uczy się mózg. Wydaje się bowiem zupełnie naturalne, że to właśnie w naukach kognitywnych - czyli naukach zajmujących się obserwacją i analizą działań zmysłów, mózgu i umysłu - możemy próbować znaleźć odpowiedzi na pytania, jak naprawdę uczy się mózg i jakie zasady rządzą tym procesem.

Niestety, nie zawsze pojawiające się informacje zawierają rzetelną wiedzę naukową, popartą badaniami i analizami. Co zatem jest prawdą, a co jedynie tzw. faktami medialnymi dotyczącymi dziedziny zwanej coraz powszechniej neurodydaktyką? O tym właśnie będzie moje intensywne webinarium.

Czego nauczysz się na szkoleniu?
Jaki jest aktualny stan wiedzy na temat tego, jak uczy się mózg?
Co to znaczy, że uczenie się to „proces kognitywno-społeczno-emocjonalny”?
Jak praktycznie wykorzystać w nauczaniu języka angielskiego wiedzę z dziedziny neuronauki?
Jak planować lekcje zgodnie z zasadami neurodydaktyki?
Które ćwiczenia i zadania są bardziej zgodne z tym, jak najlepiej uczy się mózg, a które mniej?
Dlaczego zgodnie z założeniami neurodydaktyki ważne są relacje w klasie i jak je budować?
Dlaczego warto?
W codziennej praktyce klasowej okazuje się, że nie zawsze nasze wysiłki przynoszą takie efekty pedagogiczne, jakich oczekujemy. Dlatego warto sięgać po badania naukowe, które pomagają zrozumieć, jak zaplanować i wykorzystać czas w klasie tak, aby nasi uczniowie (i ich umysły) skutecznie się rozwijali i uczyli języka obcego. Może się bowiem okazać, że nie trzeba wprowadzać wielu rewolucyjnych zmian, by nasza klasa stała się miejscem bardziej sprzyjającym nauce.

W trakcie webinarium pokażę na konkretnych przykładach ćwiczeń i zadań językowych, jak wyniki badań kognitywnych przełożyć na codzienną pracę w klasie.

Trener: dr Monika Cichmińska
Cena: 89.00 zł

https://www.macmillan.pl/instytut-rozwoju-nauczycieli/szkolenie/16

https://www.macmillan.pl/instytut-rozwoju-nauczycieli/szkolenie/ 16 2018-04-01

Aby nie widzieć poniższej reklamy:
zaloguj się jako lektor, jeżeli nie masz konta zarejestruj się.