CODN zaprasza 18-24.07 anglistów: Piórkiem, pędzlem i w kamerze – nowoczesne projekty edukacyjne
Zapraszamy nauczycieli uczących języka angielskiego w szkole podstawowej posiadających pełne kwalifikacje do nauczania i przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi
na szkolenie „Piórkiem, pędzlem i w kamerze – nowoczesne projekty edukacyjne”, które odbędzie się
w Ośrodku Szkoleniowym CODN w Sulejówku w dniach 18-24 lipca.
Szkolenie poprowadzą wykładowcy Uniwersytetu Gdańskiego.
Początek kursu: 18. 07. 2009 (sobota) – zajęcia od godz. 15
kwaterowanie od godz. 12:00
obiad - godz. 13:00
Szkolenie obejmuje 40 godz., w programie między innymi:
· kształtowanie twórczego myślenia na lekcji języka angielskiego;
· ‘moja angielska telewizja edukacyjna’ – inspirowanie dzieci do tworzenia własnych filmów;
· sztuka – wykorzystanie projektów opartych na arts & crafts;
· literatura – wykorzystanie projektów opartych na krótkich formach literackich;
· sztuka pisania – gradacja trudności technik nauczania twórczego pisania
· wykorzystanie narracji oraz technik dramowych - the art. of storytelling;
· multisensoryczne nauczanie języka angielskiego;
· Europejskie Portfolio Językowe – cele, praktyczne zastosowanie w nauczaniu dzieci;
· organizowanie projektu interkulturowego;
· kompetencje socjokulturowe nauczyciela;
· kompetencje językowe nauczyciela.
Zakończenie: 24.07. 2009 (piątek) - ok. godz. 14
Koszty dydaktyki, zakwaterowania i wyżywienia pokrywa CODN. Koszty dojazdu pokrywa uczestnik.
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o wypełnienie załączonej karty zgłoszenia i odesłanie pod n/w adresem najpóźniej do 30 czerwca 2009. Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie drogą pocztowa i elektroniczną (e-mail), fax.
Ze względu na ograniczona liczbę miejsc, o zakwalifikowaniu na szkolenie będzie decydować kolejność nadesłanych zgłoszeń, dotychczasowe uczestnictwo w kursach INSETT, preferencje dla n-li z małych miejscowości i terenów wiejskich. O wynikach postępowania klasyfikacyjnego powiadomimy Państwa osobnym pismem / e-mailem.
http://www.codn.edu.pl 2009-05-21