PTI: Zarządzanie systemowe i indywidualne motywacją w szkole językowej, 24-25.10.14,
Personnel Training Institute: Akademia Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych - Warszawa
24-25 października 2014 – Psychologiczne aspekty zarządzania systemowego i indywidualnego motywacją w szkole językowej.
Szkolimy właścicieli, metodyków i dyrektorów szkół językowych.
Nasz zespół Personnel Training Institute współpracuje z psychologami, trenerami, coachami, trenerami Video Interaction Training, ekspertami i doradcami biznesowymi.
Mamy doświadczenie i wiedzę na temat funkcjonowania szkoły i jej personelu.
Od sześciu lat prowadzimy cykl szkoleniowy – Akademię Zarządzania dla Właścicieli i Metodyków Szkół Językowych, a w branży szkolimy od 12 lat.
Cele Akademii:
Rozwój wiedzy i umiejętności zarządzania firmą edukacyjną.
Poznanie narzędzi, które budują motywację w firmie.
Poznanie zasad dzielenia się odpowiedzialnością z pracownikami.
Rozpoznanie własnych cech, mocnych stron jako przedsiębiorcy.
Zdefiniowanie możliwości rozwojowych własnej szkoły.
Wzmocnienie swojej motywacji do rozwoju i kreacji szkoły.
Udoskonalenia zarządzania finansami firmy i jej prawnym bezpieczeństwem.
Odkrycie nowych narzędzi marketingu i sprzedaży.
Jeśli szukasz szkoleń dla Właścicieli takich jak Ty.
Jeśli wiesz jak uczyć, a nie wiesz jak zarządzać małym przedsiębiorstwem.
Jeśli czujesz, że Twój talent i intuicja wymagają wsparcia w postaci metod, wiedzy i doświadczenia.
Jeśli planujesz rozwój swojej szkoły.
Jeśli planujesz zostać przedsiębiorcą i nie chcesz uczyć się na błędach.
Jeśli chcesz poczuć się pewniej, stabilniej, z poczuciem planu i wizji.
Przyjdź!
Zapraszamy w roku 2014/2015 na:
I stopień Akademii –
harmonogram VI edycji Akademii Klasa I
24-25 października 2014 – Psychologiczne aspekty zarządzania systemowego i indywidualnego motywacją w szkole językowej.
Cele szkolenia:
Między innymi: poznanie narzędzi, które wpływają na motywację pracowników, budowanie zespołu; świadomość potrzeb pracownika, które budują jego zaangażowanie; przemyślane i celowe zarządzanie nagrodami, pochwałami i wyróżnieniami; budowanie relacji z pracownikami i jasnych zasad awansu i rozwoju;
Korzyści ze szkolenia:
Przećwiczenie rozmów ewaluacyjnych pracownika, świadomość ich znaczenia dla zaangażowania pracowników. Poznanie zasad skutecznego delegowania zadań i stopni delegowania.
Poznanie zmian w potrzebach pracownika związanych z rozwojem zawodowym.
Świadomość istnienia demotywatorów (też finansowych) w firmie.
Oszczędny i przemyślany system motywacji pracownika.
Umiejętność rozwiązywania sytuacji trudnych wśród pracowników.
Służymy telefonicznymi referencjami naszych klientów.
Dowiedz się więcej!
Zadzwoń, porozmawiaj:
Joanna Femiak: 664 129 586;
jfemiak@pti.edu.pl
Zapytaj o organizację szkolenia:
Aneta Wachowska: 664 431 660;
aneta.wachowska@pti.edu.pl
Zgłoś się:
http://www.pti.edu.pl/?q=node/43 2014-10-22